Ditte_Marie skriver:
Tusind tak for dit svar 
Det var rart at høre en der er så positiv 
Det må godt nok være underligt at man lige pludselig får noget andet af vide
Hvad gjorde i så med alle pige tingene?
Men tror heller ikke at det har betydning når man har dem i armene, men lige nu er ønsket bare overvældende..
Min mor havde et par kollegaer som ventede piger, så hun købte det af os til gaver. 
Jo, det var sørme en overraskelse - begge gange for min mand var sikker på at vi ventede en dreng, og blev småskuffet da det var en pige - men da det så var en dreng alligevel havde han vænnet sig til at det var en pige og blev småskuffet igen 

Jeg var helt ligeglad med hvad jeg fik... Eller det vil sige at jeg så noget dejligt i begge dele. Jeg har aldrig selv haft en bror, men ønskede mig en da jeg var barn, og min familie er meget kvindedomineret, så derfor var det fedt at få en lille mand ind. På den anden side er en datter nemmere at forholde sig til fordi det er mit eget køn, og vi er "vant til" små piger i familien, så det gav en følelse af at have en smule mere at byde på i forhold til en dreng som jeg ikke ville ane hvad jeg skulle stille op med. Min mand har også kun en lillesøster så det var det samme for ham. Men det har vist sig at det var perfekt for os med en søn - det er udfordrende og spændende og han er lige sådan som han skal være. Kærlighed har der aldrig manglet!
Anmeld