Skuffet over kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

lilledittemor

Thalia skriver:

Jeg er aldrig blevet skuffet over mine børns køn, men når jeg tænker på en kommende graviditet kan jeg godt nære et lille håb om en pige. - Bare fordi det også kunne være sjovt at prøve

Tror du så at du bliver lidt skuffet hvis det ikke er en pige?

Krydser lige fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

FruDall

Jeg ønskede mig en dreng første gang, kunne slet ikke forestille mig at få en pige.

Lige indtil graviditeten var en realitet og jeg bare ønskede et velskabt barn, uanset køn

Heller ikke  i 3. graviditet havde jeg et brændende ønske om andet end et velskabt barn - selvom jeg havde 2 drenge og alle startede med at sige "så må vi da håbe at pigen kommer denne gang" inden de sagde tillykke med graviditeten

Anmeld

26. maj 2011

Carina:-)

Jeg er aldrig blevet skuffet-Har mistet en lille pige pga sygdom,så bliver køn så uendeligt ligegyldigt .

Jeg ønsker mig sunde og raske børn,og det er desværre ikke en selvfølge for alle.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Ditte_Marie skriver:

Tror du så at du bliver lidt skuffet hvis det ikke er en pige?

Krydser lige fingre for dig

Nej, jeg tror jeg bliver glad uanset hvad vi venter - hvis altså vi kommer til at vente noget igen

Anmeld

26. maj 2011

lilledittemor

Jennifer skriver:

jeg ville så gerne have en lille pige, og var sikker på at hvis det viste sig at det blev en dreng, ville jeg være helt ude af mig selv..
men da jeg så bebs på skermen var jeg så ligeglad bare den var sund og rask, nu er jeg virkelig lykkelig over at have fået min søn

Så du var overhovedet ikke skuffet?

Selvfølgelig vil man have et sundt og raskt barn
Men ønsket overskygger ligesom bare "fornuften"..

Anmeld

26. maj 2011

Minmio

Vi var helt sikre på at det var en pige vi skulle have igen, og da vi fik at vide at det er en dreng kom det som et chok for os begge.

Men jeg vil ikke sige at jeg blev skuffet, jeg blev bare meget overrasket da det ikke var det jeg ventede at høre. Men jeg er da super glad for at det er en dreng vi skal have, og lige nu kan jeg faktisk ikke forestille mig andet

Egentlig er jeg ligeglad med om det er en dreng eller pige, bare barnet er sundt.

Anmeld

26. maj 2011

Mikkel's mor <3

Ditte_Marie skriver:

Så du var overhovedet ikke skuffet?

Selvfølgelig vil man have et sundt og raskt barn
Men ønsket overskygger ligesom bare "fornuften"..

nej overhovedet ikke.. var ellers helt sikker på at jeg ville blive det, men nej

Anmeld

26. maj 2011

lilledittemor

MosterA skriver:

Jeg har, med vilje, ikke sat næsen op efter et bestemt køn. Jeg ved jo det er helt ude af mine hænder hvad jeg får og jeg var bange for at jeg ville få dårlig samvittighed over for mit barn hvis jeg det ikke havde det køn jeg "gerne ville have".

Så mit fokus har, fra starten, 100% været på at barnet er sundt og rask og kønnet ved vi ikke før den dag den lille beslutter sig for at komme ud til os.

Det er også det min fornuft fortæller mig at jeg skal tænke..

Men jeg har ønsket mig et bestemt køn laaang tid før jeg fandt min kæreste, så det er svært at slippe den følelse..
Og min kæreste ønsker det samme, men siden PB startede, har han sagt at han ønskede en sund og rask baby, men ved at han inderst inde ønsker det samme som mig..

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Ditte_Marie skriver:

Tusind tak for dit svar
Det var rart at høre en der er så positiv

Det må godt nok være underligt at man lige pludselig får noget andet af vide Hvad gjorde i så med alle pige tingene?

Men tror heller ikke at det har betydning når man har dem i armene, men lige nu er ønsket bare overvældende..

Min mor havde et par kollegaer som ventede piger, så hun købte det af os til gaver. 

Jo, det var sørme en overraskelse - begge gange for min mand var sikker på at vi ventede en dreng, og blev småskuffet da det var en pige - men da det så var en dreng alligevel havde han vænnet sig til at det var en pige og blev småskuffet igen 

Jeg var helt ligeglad med hvad jeg fik... Eller det vil sige at jeg så noget dejligt i begge dele. Jeg har aldrig selv haft en bror, men ønskede mig en da jeg var barn, og min familie er meget kvindedomineret, så derfor var det fedt at få en lille mand ind. På den anden side er en datter nemmere at forholde sig til fordi det er mit eget køn, og vi er "vant til" små piger i familien, så det gav en følelse af at have en smule mere at byde på i forhold til en dreng som jeg ikke ville ane hvad jeg skulle stille op med. Min mand har også kun en lillesøster så det var det samme for ham. Men det har vist sig at det var perfekt for os med en søn - det er udfordrende og spændende og han er lige sådan som han skal være. Kærlighed har der aldrig manglet!  

Anmeld

26. maj 2011

lilledittemor

Mulleunge skriver:

Jeg syntes ikke at du skal "skamme" dig over det, jeg forstår dig udmærket .. 

Jeg venter en pige og det var mit STØRSTE ønske ! 

Jeg ville have elsket min dreng, men ønskede mig inderligt en pige, og er super lykkelig for at jeg får det. 

- Hvilke køn ønsker du ? hvornår skal du til kønsscanning ? 

Tillykke
Hvor er det dejligt

Vi ønsker os brændende en søn og vi skal til kønsscanning d. 24.06, men det er lige før at jeg frygter det mere end jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.