1. gang vidste jeg det ikke.... 2. gang ville vi vide det...kom ind til en rigtig sød sygepl. som scannede længe. Langt om længe fortalte hun, at vi skulle have en dreng mere.
Jeg blev så skuffet, og ked af det. Begyndte at græde, for ønskede mig brændende en lille pige...ønskede at reproducere mig selv
men hun scannede så videre i lang lang tid...til sidst sagde hun, hun ville hente en læge, da det så ud somom, at vores lille dreng havde vand i hovedet.
Min skuffelse over kønnet blev MED DET SAMME manet (stave) til jorden. Jeg nåede at tænke en milliard tanker fra sygepl. gik, og indtil lægen kom ind. Tænkte bla, om det nu endte med abort, om jeg nu skulle miste min lille søn. Jeg græd og græd, og var bare så ulykkelig.
Lægen kom ind, og kunne efter ganske kort tid, konstatere at min søn IKKE havde vand i hovedet. Så græd jeg igen....var bare lykkelig, og tanken om et bestemt køn strejfede ikke mine tanker igen.
Jeg elsker mine to drenge MEGET HØJT, men indimellem sniger tanken sig om en nr 3, sig ind
Anmeld