Ditte_Marie skriver:
Jo, når alt kommer til alt, så er det jo ligegyldigt..
det kan jeg bare ikke rigtig få ind i mit hoved 
Jeg forstår dig godt tror jeg. Men måske er skuffelse ikke et rigtige ord. Jeg har altid troet jeg kun skulle have piger og jeg tror måske nogle ting i mit liv har gjort at jeg følte sådan. Men første gang fik jeg en dreng og elskede ham fra første sekund. Anden gang kunne det jo ligesom ikke andet end være en pige, så det var jeg helt sikker på. Derfor følte jeg næsten at jeg mistede en pige da der var en tydelig tap til MD scanning! Så jeg blev ked af det, ikke over at få en dejlig dreng, men over at "miste" en pige. Det tog mig lang tid at vænne mig til tanken, men da vi tog til en super 3d scanning og så det smukkeste lille babyansigt og en fin lile tissemand (så var al tvivl jo ligesom væk, derfor er 3d så skønt) blev jeg helt forelsket. Og sådan ville jeg også have det til fødslen, men jeg er glad for jeg har "set" ham inden, så jeg føler mig knyttet til ham allerede, når jeg nu troede han var en anden.
Det er altså ikke rationelt hvordan man har det og man bestemmer ikke selv hvad man føler, så dårlig samvittighed er spild af tid. Jeg ved bare nu at når man ser sin baby, så er det helt ligemeget hvad der er mellem benene (eller ikke er) og jeg har et super forhold til min søn og det kunne ikke have været bedre hvis han havde været en pige, selv om jeg troede jeg kun kunne få piger. En del af mig håber da på at få en pige engang, men dreng nummer 3 ville være lige så velkommen som en pige. Det ved jeg heldigvis nu. Men ja, jeg blev ked af det i starten, jeg følte jeg mistede en datter. Nu ved jeg at det bare er noget pjat og jeg glæder mig meget til at møde min anden søn.
Anmeld