Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Ja det var også det jeg fik taget. Tror min bekymring kom fordi en skrev i en anden debat - på et andet site - at de på hendes sygehus lavede scanning af hjertet hvis den var under 1:1500. Og så fordi min blodprøve blev taget lidt sent, om det så spiller ind.
Nogen snakker også om risiko for arvelige sygdomme? Den har de ikke inkluderet hos mig. Kan se mit justerede tal præcis er 1:984...
Åh alle de bekymringer
Tror absolut heller ikke du skal være nervøs
Blodprøven er mest præcis hvis den er taget i uge 9-10, så der kan jo godt have været noget der. + hvis hun ikke har været grundig nok, så kan det jo være hun har sjusket med nakkefolden.
Men er sikker på din baby er sund og rask
Der er jo også andre indikatorere, HVIS der skulle være noget- eksempelvis sagde hende der scannede mig at fostre med downs ofte ikke havde udviklet næseben på dette tidspunkt og det har hun sikkert tjekket
984, det er stadig FLOT: Tænk på at du skal føde 984 børn før du får et med downs. Det er altså VIIIRKELIG mange børn!!! He he he, da scanningsdamen sagde at jeg skulle føde x antal børn før jeg fik en med downs, blev min kæreste helt bleg- jeg ved ikke om han fik et indre billede af mig ploppe flere hundrede børn ud - stakkels mand!!!
Men prøv at lade være med at tænke på det
og hvis en anden scanning kan give dig en god oplevelse samt tryghed, så få foretaget en
knus
Anmeld