Risikovurdering. Er det kun mig der bliver lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mulleunge skriver:

Åh jamen det er da et fint tal, syntes at du skal tage det roligt så søde 

Ja. Det vil jeg prøve på.

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nå i læser andres fantastiske NF risiko vurderinstal?

Mit var ganske fint så ingen alarm, men har læst om nogen hvis tal er mega meget højere. F.eks. 1:15000 og så kan jeg jo ikke andet en at spekulerer  

Kan man overhoved sammenligne de tal, eller har det noget med den dag blodprøven blev taget? Min blev nemlig taget lidt sent.

Årh hvorfor bliver jeg nervøs nu? Har jeg ikke været før. Og da slet ikke uden grund. For ved godt det bare er pjat... 

Lidt forsinket svar, men kan bare sige jeg godt kan følge dig, selvom du intet har at frygte! Derfor er jeg glad for, at jeg ikke fik tallet at vide, men kun at alt så normalt ud og der var normal lav risiko for Downs

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Secrets skriver:

Lidt forsinket svar, men kan bare sige jeg godt kan følge dig, selvom du intet har at frygte! Derfor er jeg glad for, at jeg ikke fik tallet at vide, men kun at alt så normalt ud og der var normal lav risiko for Downs

Jeg er helt enig. Næste gang vil jeg bare bede om risikoen, og er den høj så også tallet. Men ellers ikke og så bare gemme papiret væk. Det er meget bedre for psyken! 

Man kan jo godt blive lidt knald i låget når man er gravid, hehe. 

Anmeld

27. maj 2011

Nadia&Daniel

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nå i læser andres fantastiske NF risiko vurderinstal?

Mit var ganske fint så ingen alarm, men har læst om nogen hvis tal er mega meget højere. F.eks. 1:15000 og så kan jeg jo ikke andet en at spekulerer  

Kan man overhoved sammenligne de tal, eller har det noget med den dag blodprøven blev taget? Min blev nemlig taget lidt sent.

Årh hvorfor bliver jeg nervøs nu? Har jeg ikke været før. Og da slet ikke uden grund. For ved godt det bare er pjat... 

Jeg var lidt nervøs.. Men blev beroliget af lægen..

Mit var på 1: 1926

Min venindes var på: 20974

Syntes det er meget forskel - men blev beroliget af lægen

Anmeld

27. maj 2011

banditten2011

Mine tal hed 1:34 og der var ingenting.. så tror bestet ikk du har noget at være bekymret for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.