Risikovurdering. Er det kun mig der bliver lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Madam Blå

K&S skriver:

Er det rigtigt? Jeg troede altid, man fik tallet at vide  Hvor er det henne?

I Skejby.. Vi fik et brev tilsendt, hvor der stor lav risiko. Og det var det eneste.

Synes også det er lidt underligt, når alle andre får tallet. Men synes det er et bedre system. Man kan jo nemt bekymre sig unødvendigt - når man sammenligner med alle andres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kristinav skriver:

I Skejby.. Vi fik et brev tilsendt, hvor der stor lav risiko. Og det var det eneste.

Synes også det er lidt underligt, når alle andre får tallet. Men synes det er et bedre system. Man kan jo nemt bekymre sig unødvendigt - når man sammenligner med alle andres

Præcis. Det synes jeg egentlig er en god facon. 

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det kan jeg godt forstå var hårdt på dagen. Men på en måde virkelig taktisk smart. Så meget lettere bare at få et svar der hedder lav risiko eller høj risiko. Så kan man jo heller ikke sammenligne til man bliver vanvittig hehe. 

Det er jo det!

Men synes ikke du skal være bekymret.. Der er jo flere faktorer der spiller ind. Alder, arvelige sygdomme i familien og blodprøven. Så det er svært at sammenligne

Men husk det er en risokoberegning.. Den kan intet konkret sige om noget som helst

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Åh det kan jeg godt forstå var hårdt på dagen. Men på en måde virkelig taktisk smart. Så meget lettere bare at få et svar der hedder lav risiko eller høj risiko. Så kan man jo heller ikke sammenligne til man bliver vanvittig hehe. 

Det er jo det!

Men synes ikke du skal være bekymret.. Der er jo flere faktorer der spiller ind. Alder, arvelige sygdomme i familien og blodprøven. Så det er svært at sammenligne

Men husk det er en risokoberegning.. Den kan intet konkret sige om noget som helst

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Kristinav skriver:

Det kan du godt have ret i

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Det er sjovt nok første gang jeg er blevet overvældet af bekymring. Men ja, det hører sig nok til .

Jeg håber og tror på det bedste, men tanken slog mig og jeg måtte bare lige vende den herinde 

Og det er jo lige netop det, vi er her for  eeeeeelsker baby.dk...!

Anmeld

26. maj 2011

Det er jo det!

Ja den med arvelige sygdomme har så vidt jeg ved slet ikke været taget i betragtning i min vurdering. Ikke så vidt jeg kunne forstå. 

Men ja. Tanken slog mig bare. 

Anmeld

26. maj 2011

K&S skriver:

Og det er jo lige netop det, vi er her for  eeeeeelsker baby.dk...!

Jaaaa 

Anmeld

26. maj 2011

otlitrom

Velkommen til bekymringernes land Jeg tror ikke du kan undgå at bekymre dig, søde.. Tillad dig det, og sig det er fordi det betyder noget. Og så husk på, at de fortæller dig, hvis der rent faktisk er noget at bekymre sig over.

Du er ikke herre over noget alligevel, så elsk det lille barn der er på vej og håb på det bedste. Resten har du ingen mulighed for at ændre på alligevel!

Anmeld

26. maj 2011

A. skriver:

du skal ikke går og tænke på det har du været afsted til nf? hvad var dine tal.?

men kan godt forstår at du tænker på at andres er bedre mine var 1:193 så kender følelsen..men hvis det var nogetgalt med dine tal så vil de fortælle det med det samme på sygehuset

Jeg fik to tal. Så ved ikke hvilket et jeg skal gå efter. Det hele gik så stærkt. Hvis jeg går ud fra det justerede tal så er det på ca 1:1000. Og det jo fint. 

De har ikke taget kromosomale markører med i beregningen.  Ved ik om det er standard, men det er det vel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.