Risikovurdering. Er det kun mig der bliver lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.530 visninger
74 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nå i læser andres fantastiske NF risiko vurderinstal?

Mit var ganske fint så ingen alarm, men har læst om nogen hvis tal er mega meget højere. F.eks. 1:15000 og så kan jeg jo ikke andet en at spekulerer  

Kan man overhoved sammenligne de tal, eller har det noget med den dag blodprøven blev taget? Min blev nemlig taget lidt sent.

Årh hvorfor bliver jeg nervøs nu? Har jeg ikke været før. Og da slet ikke uden grund. For ved godt det bare er pjat... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nå i læser andres fantastiske NF risiko vurderinstal?

Mit var ganske fint så ingen alarm, men har læst om nogen hvis tal er mega meget højere. F.eks. 1:15000 og så kan jeg jo ikke andet en at spekulerer  

Kan man overhoved sammenligne de tal, eller har det noget med den dag blodprøven blev taget? Min blev nemlig taget lidt sent.

Årh hvorfor bliver jeg nervøs nu? Har jeg ikke været før. Og da slet ikke uden grund. For ved godt det bare er pjat... 

Jeg tror ikke, man kan sammenligne, der tages jo højde for mange ting i den prøve - så du skal SLET ikke bekymre dig...! (selvom jeg godt kan forstå din tankegang )

Du skal bare nyde det lille liv i mavsen

Anmeld

26. maj 2011

K&S skriver:

Jeg tror ikke, man kan sammenligne, der tages jo højde for mange ting i den prøve - så du skal SLET ikke bekymre dig...! (selvom jeg godt kan forstå din tankegang )

Du skal bare nyde det lille liv i mavsen

Det gør jeg heldigvis også. Nok bare en lille bekymringsdjævle der lige dukkede op.  

Hvor kan man føle sig fjollet når man godt ved at det er pjat, men alligevel sidder og spekulerer. 

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Jeg ved det desværre ikke.. Men synes ikke du skal tænke på det Hvis du havde grund til at bekymre dig, så ville de have fortalt dig det

Hihi, men kender til det at være nervøs.. Synes godt nok jeg har været det mange gange. Men det må vi nok tage med.. Det hører til vores nye kommende rolle som moar

Vi fik slet ikke tallet at vide, og det gik mig meget på den dag.. Men har slet ikke tænkt på det siden egentlig..

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det gør jeg heldigvis også. Nok bare en lille bekymringsdjævle der lige dukkede op.  

Hvor kan man føle sig fjollet når man godt ved at det er pjat, men alligevel sidder og spekulerer. 

Jeg kan godt huske, hvordan jeg selv var, da jeg var gravid - jeg slappede faktisk ikke "ordentligt" af, før vi havde været til MD-scanning - og til ingen verdens nytte

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Kristinav skriver:

Jeg ved det desværre ikke.. Men synes ikke du skal tænke på det Hvis du havde grund til at bekymre dig, så ville de have fortalt dig det

Hihi, men kender til det at være nervøs.. Synes godt nok jeg har været det mange gange. Men det må vi nok tage med.. Det hører til vores nye kommende rolle som moar

Vi fik slet ikke tallet at vide, og det gik mig meget på den dag.. Men har slet ikke tænkt på det siden egentlig..

Er det rigtigt? Jeg troede altid, man fik tallet at vide  Hvor er det henne?

Anmeld

26. maj 2011

Kristinav skriver:

Åh det kan jeg godt forstå var hårdt på dagen. Men på en måde virkelig taktisk smart. Så meget lettere bare at få et svar der hedder lav risiko eller høj risiko. Så kan man jo heller ikke sammenligne til man bliver vanvittig hehe. 

Anmeld

26. maj 2011

A.

du skal ikke går og tænke på det har du været afsted til nf? hvad var dine tal.?

men kan godt forstår at du tænker på at andres er bedre mine var 1:193 så kender følelsen..men hvis det var nogetgalt med dine tal så vil de fortælle det med det samme på sygehuset

Anmeld

26. maj 2011

K&S skriver:

Jeg kan godt huske, hvordan jeg selv var, da jeg var gravid - jeg slappede faktisk ikke "ordentligt" af, før vi havde været til MD-scanning - og til ingen verdens nytte

Det er sjovt nok første gang jeg er blevet overvældet af bekymring. Men ja, det hører sig nok til .

Jeg håber og tror på det bedste, men tanken slog mig og jeg måtte bare lige vende den herinde 

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

jeg syntes ikke du skal tænke så meget over det min var godt nok rigtig høj den første var 1:21315 og den anden var 1:20850 så jeg havde meget lav ris...

nu ved jeg ikke hvad din var men de reger jo hvis først når den kommer under 1:300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.