Risikovurdering. Er det kun mig der bliver lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er det bare en dum oplevelse at hun havde så travlt skat, det er jo meningen at det skal være den første fantastiske scanning hvor man kan se baby ordenligt.

Jeg kan godt forstå hvis i vælger en ekstra scanning for oplevelsens skyld, men mht risikotallet er det et helt fint tal. Min venindd fik 1:450 eller sådan noget og der gad de ikke engang tjekke noget og hun fødte et helt raskt barn

Det kan også være det i virkeligheden er hele oplevelsen der spøger. Har jo virkelig gået og glædet mig, og så blev det lidt æv fordi hun var så fraværende og stresset 

Jeg tror vi tager et smut på en klinik i ugens løb for at se baby og nyde synet af den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mauser.

Jeg ved det ikke helt søde, jeg fik et der hed 1:21.000 og det var den laveste og jeg tror selv jeg var blevet halv nervøs hvis den var meget høj, min veninde fik et 1:800 og hun var nervøs, men altså jeg tror måske ikke at man skal spekulere så meget på det 

Anmeld

26. maj 2011

SØS skriver:

Jordemoderen der scannede mig til NF-scanning for et par uger sagde, at selvom der for alle bliver regnet et konkret tal ud, så siger dette tal faktisk ikke så meget. Hun formulerede det således, at alle der har over 1:900 risiko for DS faktisk reelt har samme risiko...

Spørg mig ikke hvordan det hænger sammen, men hun sagde, at er man over de 1:900 er der ikke noget tal,  der er bedre end andre...

OKAY!! Det havde da været mega nice at vide! Tusind tak. Hun må da vide hvad hun taler om 

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin skriver:

øv hvor snyd.. men da vildt fedt du er gravid naturlig den her gang så.

men ja de er vel dyre de der ekstre scanninger

Ja det er rigtig dejligt   Her i KBH kan man få en tryghedsscanning til 200 kr. Så det er dejligt billigt. Men en NF på en klinik koster vist ca 600 kr. 

Anmeld

26. maj 2011

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej det er også bare fordi jeg læste nogle virkelig høje tal, og hele oplevelsen var så kluntet. Fik taller 1:984, og det jo fint men blev pludselig bare ked af hele oplevelsen og bekymret for om hun nu havde gjort sit job godt nok. 

Jeg havde også en ærgelig md-scanning med en sur mokke på Riget...måske den samme?

Hun var også ved at ødelægge oplevelsen for min mor og jeg, da vi var lidt for begejstrede over det vi så. Så sagde hun: "I skal altså være lidt stille, kan jo ikke koncentrere mig!!"....

Anmeld

26. maj 2011

dorthemus skriver:

Jeg havde også en ærgelig md-scanning med en sur mokke på Riget...måske den samme?

Hun var også ved at ødelægge oplevelsen for min mor og jeg, da vi var lidt for begejstrede over det vi så. Så sagde hun: "I skal altså være lidt stille, kan jo ikke koncentrere mig!!"....

WHAAAAAAAAAT???? Sikke noget at sige .

Hende her var høflig og venlig nok, men hun var bare SÅ fraværende og SÅ stresset 

Anmeld

26. maj 2011

dorthemus

WHAAAAAAAAAT???? Sikke noget at sige .

Hende her var høflig og venlig nok, men hun var bare SÅ fraværende og SÅ stresset 

Øv

Anmeld

26. maj 2011

dorthemus skriver:

Øv

Mega øv. Er så meget på vej ind til Robert og få en scanning hvor jeg bare kan nyyyyde synet af bebs uden alt det stress 

Anmeld

26. maj 2011

Mulleunge skriver:

Jeg ved det ikke helt søde, jeg fik et der hed 1:21.000 og det var den laveste og jeg tror selv jeg var blevet halv nervøs hvis den var meget høj, min veninde fik et 1:800 og hun var nervøs, men altså jeg tror måske ikke at man skal spekulere så meget på det 

Der var lige en herinde der skrev, at hende der scannede hende fortalte, at alle tal over 1:900 egentlig var i samme risikogruppe og tallets størrelse i sig selv ikke betød det store hvis det var over 1:900 ... Det jo meget rart at vide. 

Anmeld

26. maj 2011

lykkekevin

Ja det er rigtig dejligt   Her i KBH kan man få en tryghedsscanning til 200 kr. Så det er dejligt billigt. Men en NF på en klinik koster vist ca 600 kr. 

oki ja det er da helt fint ... ved ikke hvad en nf koster her ned med ved vi skulle give 1000 for den md scanning hvor der er med 3d 4d billeder og film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.