Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Faith

Lauritz skriver:

åhh hvor jeg dog kender den dårlige samvittighed du sidder med lige nu

Jeg er ligesom dig, jeg spiser chokolade dagligt, hvis det ikke er tilgængeligt, så smutter jeg i kiosken! Nogle dage springer jeg chokoladen over men så er der helt sikkert noget andet sødt der ryger ned!

Men det er altså min luksus, så jeg orker simpelthen ikke at have dårlig samvittighed over det!

Den 2. 3. og 4. linie i dit indlæg er som taget ud af min mund! Er så træt af at være slave af sukker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Carina1977

smillaluna skriver:

Jeg spiser alt for meget. Skal virkelig til at have hold på det.

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

Jeg spiser ikke noget som helst af sådan noget længere, og underligt nok savner jeg det slet ikke  jeg troede ellers at min krop ville skrige efter det

Inden jeg lagde min kost om, spiste jeg alt for meget af sådan noget....mindst 1 gang hver dag, spiste jeg i hvert fald en eller anden form for noget usundt. Og så kan man jo godt forstå at jeg tog på

Anmeld

25. maj 2011

Faith

TheLittleOne skriver:

Kage, kage og kage... Nam nam nam Har spist det i hele min graviditet... Men nu er det forhåbentlig snart slut, når bebs kommer ud

Er det så kage du selv bager, eller tager du den nemme løsning og smutter forbi bageren?

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Carina1977 skriver:

Jeg spiser ikke noget som helst af sådan noget længere, og underligt nok savner jeg det slet ikke  jeg troede ellers at min krop ville skrige efter det

Inden jeg lagde min kost om, spiste jeg alt for meget af sådan noget....mindst 1 gang hver dag, spiste jeg i hvert fald en eller anden form for noget usundt. Og så kan man jo godt forstå at jeg tog på

Flot!

Anmeld

25. maj 2011

jydeinden

det er meget forskelligt her, men i snit spiser vi nok til sammen en plade chokolade om ugen, kage er kun hvis vi selv bager, og andet slik er måske to poser om måneden maks

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

smillaluna skriver:

Flot!

Ja men det kan jo godt være det er for tidligt at sige....jeg er jo kun på dag 3

Anmeld

25. maj 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

NADA, ZERO NUL TING  pudser lige glorien

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Line&Liam&Lillebror skriver:

Puha, ALT for meget, har ikke rigtig tal på det

Er selvudnævnt colaholiker, og drikker måske en hel liter om dagen Foruden det eeeeeelsker jeg micropops og chips Dem kan jeg godt spise både hver og hveranden dag...

Det varer ikke længe før jeg vokser til dobbelt størrelse!!

- Så er jeg siden lillebror kom til verden blevet afhængig af Netto's kopnudler, sådan en om dagen MÅ jeg have (eller det er vist det eneste rigtige mad jeg får).. Det er det , der lige er tid til

Ej Line det er dælme ikke sundt.... Du skal da have noget ordentligt mad osse. Det er lige før jeg har lyst til at komme og fylde din fryser med lækre ting du bare lige kan tage op og varme. Man er ingenting uden et solidt aftenmåltid.

Anmeld

25. maj 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

Den 2. 3. og 4. linie i dit indlæg er som taget ud af min mund! Er så træt af at være slave af sukker!

Ja, hvis så det bare var sundt

Nu vil jeg gå ind og tage et ordentligt stykke af den super lækre banan, chokolade-kanel kage jeg bagte i eftermiddags, MUMS  -Og sætte mig til rette i sofaen, der kommer de unge mødres drøm-finalen lige om lidt

Anmeld

25. maj 2011

Mor til Ella

smillaluna skriver:

Her hjemme har vi kun slik i huset fra lørdag til søndag, af den simple grund at JEG ikke kan styre det

Alt der ikke er spist søndag aften bliver smidt ud.

Hænger sammen med at jeg har tabt mig 23 kg og kan ikke klare tanken om at tage det på igen, så derfor er det her ikke

Men er ret sikker på at kæresten får den daglige dosis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.