Anonym skriver:
ja det er han. Når vi har venner på besøg er han altid stille. folk ser ham som arrogant. men det er han slet ikke. Han ved bare ikke hvad han skal sige.
Når folk spørger ham om noget svare han med ganske få ord og laver slet ikke en samtale ud af det, selvom det tydeligvis er det der fiskes efter.... Han skal være MEGET tryg ved et andet menneske før han kan snik snakke.....
Pyha, det lyder hårdt.
Læste lige, at du håbede, at finde en lille bitte gnist, når du bliver gravid - hvis det lykkes. Plus at du skriver, at det er hårdt at være i barnløshedsbehandling, og du har brug for at snakke om det.
Når du skriver det, så synes jeg faktisk, at du er endnu længere fra, hvad du omrindelig tænker måske er lidt egoistisk.
Jeg ser bare en kvinde, der kæmper med næb og klør for at få den rigtige familie. Du har heldigvis din sunde fornuft, så du godt ved, at løbet nok er kørt. Alligevel blier du, prøver at lave "arbejdet færdig" og håber det bedste!
Støtter dig helt. Din mand ved jo nok godt, hvordan de står til. Han laver bare "strudsen". Man har selv et ansvar for ikke bat live "røvrendt".
Du skal bare passe rigtig godt på dig selv. Man kan godt blive depri og evt få en efterfødselsreaktion, hvis man venter barn med den helt forkerte mand. Fremtiden er usikker osv. Igen, jeg taler af erfaring (dog ikke mine egne).
Når du en en dag går fra ham, har fundet dig selv igen, så vil du nok være rystet over, hvad du har kunne klare!
Anmeld