Anonym skriver:
ja det er han. Når vi har venner på besøg er han altid stille. folk ser ham som arrogant. men det er han slet ikke. Han ved bare ikke hvad han skal sige.
Når folk spørger ham om noget svare han med ganske få ord og laver slet ikke en samtale ud af det, selvom det tydeligvis er det der fiskes efter.... Han skal være MEGET tryg ved et andet menneske før han kan snik snakke.....
Kunne det tænkes, at han er meget genert? Han lyder nemlig som en beskrivelse af mig for ca. 10 år siden. Jeg vidste heller ikke, hvad jeg skulle sige, og folk så nok på mig, som værende en meget underlig person, fordi jeg var af ganske få ord. Var jeg sammen med min familie, kunne jeg slappe mere af, og der fejlede mundtøjet bestemt ikke noget 
Idag er jeg mere afslappet og kan sagtens deltage i samtaler, omend jeg ikke er den frembrusende type. Jeg lytter med hvad andre har at sige, og blander mig så, hvis jeg synes jeg har noget fornuftigt at sige.
Men det kunne godt lyde som om at din mand er genert/indesluttet.
Ang. dit dilemma, så vil jeg absolut ikke hakke på dig
men vil godt give dig et råd med på vejen. Det lyder til at dine følelser for ham er forsvundet. Du kan gøre 2 ting:
- få snakket det hele 100 % igennem med ham, få evt. en par-terapeut med indover
- Gå fra ham og find dig en mand, som kan give dig de følelser, som du virkelig fortjener
Jeg ønsker dig alt det bedste 
Anmeld