jeg overvejer at forlade ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

tak KaLee.... dine ord gav faktisk stof til eftertanke!

Mange tak

Godt hvis jeg har kunnet hjælpe dig (i den rigtige retning). :-)

Livet er altså bare for kort til at lade sig nøjes... Så hellere omstrukturere sine ønsker lidt, men leve det lykkeligere liv, selvom det kræver nogle svære valg.. 

Men håber virkelig at du snart får taget modet til dig til at gå.. Jeg har selv været der på mange punkter, så VED hvor svært det er.. Jeg havde dog ikke ønsket om et til barn, netop pga jeg ikke havde det godt i forholdet til sidst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mi

Det er da altid sørgeligt når et parforhold dør ud

Hvis din mand og dig fik talt om det med at du ønskede et barn med ham, men ikke ønsker at leve i et forhold med ham, så var der intet i vejen for at i kunne fortsætte behandlingerne, syntes jeg. Hvis han altså har det ligesom dig 

Men jeg ville blive utrolig ked af det, hvis jeg fandt ud af at min mand havde brugt mig på den måde, vel vidende at han ikke ønskede at leve med mig. Så jeg mener at det ville være urimeligt af dig at du blev gravid og så forlod ham. Både overfor ham, barnet og dig selv.

Desuden kan du jo leve et dejligt lykkeligt liv, sammen med dit barn, og så få flere børn senere i livet. Dit barn vil finde lykken i at have små søskende, og at have fået en masse alene tid.

Du ved jo godt at halvsøskende kan have et ligeså tæt forhold som alm søskende, så jeg syntes at du skal mærke indad; er det sundt for dig og for jer at fortsætte forholdet? Hvis du har lyst til at kæmpe og mener at det er værd at kæmpe for, så knyg på. Ellers så bryd op og find lykken

www.stjerneleg.dk

Anmeld

23. maj 2011

qp

Hvis manden er uengageret og ligeglad med børneopdragelse så fatter jeg sgu ikke, at du ønsker at få flere børn med ham?

Jeg ville bedre kunne forstå det hvis han var en dårlig husbond men så en fantastisk og engageret far!

Btw... Har ikke læst tråden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.