Anonym skriver:
Hej piger.
Ja. Jeg skal prøve at gøre det kort. Jeg vil RIGTIG gerne høre jeres mening om følgende. Måske mest af alt, fordi jeg ikke selv kan hitte rede i, hvad jeg egentlig føler og tænker om det hele!
Min mand og jeg har været sammen i 6 år. Da vi havde været sammen 10 måneder blev jeg gravid. Allerede dengang begyndte mine følelser at blegne. Jeg fandt måske ud af at han bare ikke er manden for mig.
Han er stille - vi taler aldrig sammen om større ting. Hverken vores parforhold eller store emner AT ALL! Han er heller ikke til at tale med om opdragelse af vores søn eller.... ja noget som helst faktisk. Han har ingen mening. Alt hvad jeg siger det er bare okay. Og når han endelig er uenig, ja så er det sådan: " NEJ, det skal vi altså ikke....." og så går det måske 10 min og så ændre han mening igen. Jeg mangler MODSPIL jeg mangler en MAND!
Han laver INTET handy agtigt herhjemme. Det er mig der hænger lamper op og skifter sikringer.....
Jeg tænder ikke på ham seksuelt mere. Sikkert fordi jeg bare ikke føler at der er den mindste smule mand i ham.....
Nå, men ja - vi fik jo så en dreng som idag er 4 år. Vi har siden han var 1½ forsøgt at få en mere, men der vil ikke lykkes. Vi har været igennem IUI, uden held. Jeg ønsker for ALT i verden at ive min søn en søskende som er "ægte" altså med samme mor og far.... Jeg ved hvor meget det har betydet for mig i mit liv at have en "ægte" søskende. Altså biologisk ik os.
Men for fanden altså..... Tiden går bare og jeg hader at være i det her forhold. Men hvad skal jeg gøre?
Hvis jeg forlader ham nu så ender jeg som en af de der piger der har børn med flere forskellige - for jeg vil bare RIGTIG gerne ha flere børn.
Jeg tænker så os at jeg kunne få IUI-D. Men hvad så når det barn lir større. Når min dreng skal være ved sin far - hvad vil nummer 2 der så ingen far har, sige og tænke??????
Samtidig kan jeg godt se at det er TOTAL lamt at tænke: "jeg blir til ham indtil jeg blir gravid med ham igen - og så må jeg gøre det forbi" Det er simplthen så uretfærdig en tanke. Men for søren...... Jeg ved virkelig bare ikke hvad jeg skal gøre og tænke....
Kom med jeres mening piger... hvad ville I gøre??????
- anonym lige idag....!
Det er efter min mening slet ikke okay! Jeg forstår dine tanker, men det er bare ikke i orden! Hvordan har din mand det i jeres forhold - synes han bare det er super!
Du lyder ret afklaret i forhold til din mand - at du ikke ønsker at danne par med ham! Så gør det da forbi og kom videre! Om du skal have donorbarn eller en ny mand, det må tiden vise! Det er mere værdigt for alle parter, at i ikke får flere børn sammen!