DAs mor skriver:
Du skriver jo du ikke vil være en af "de der" med børn med flere forskellige - så det læser jeg da som en stor grund til du lige vil være gravid inden du forlader ham...
den primære grund er at jeg ønsker at min søn skal have en søskende som har samme mor og far og at det ikke skal gå ret meget længere end der allerede er gået!
Når jeg siger at jeg ikke ønsker at have børn med flere forskellige, så er det KUN fordi jeg tænker på, hvordan det er for børnene.
Det kan uden tvivl godt gå og blive godt. Men i min verden er nummer 1 altså, at have samme mor og far.
Tænker også, at nu har jeg en alder hvor det bare snart skal til og være - med nummer to.... og jeg har ikke oceaner af tid til at skal finde den rette til nummer to... og hva så hvis HAN så viser sig ikke at være den rette og vi går fra hinanden. Så har jeg TO børn der skal pendle og være skilsmisse børn uden at kan støtte sig op af hinanden - som f.eks. min søster og jeg har gjort det.
For min søn vil det ultimativt bedste være at min mand og jeg får et barn mere sammen. Evt håber på at når 3 års halvvejs depression over barnløshed er over, så kan vi finde lidt gnist at arbejde med?? Det er gigantisk hårdt for et parforhold at være i fertilitets behandling - især når manden ikke vil tale om det og jeg bare har SÅ meget brug for at snakke.... 
Anmeld