Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

karina pigen

Wimmie skriver:

Èn gang kriminel, altid kriminel? Sikke noget vås! Jeg stjal engang 20 kr fra min mors pung og stjal engang et vejskilt til en havnefest - jeg har ikke gjort noget kriminelt siden

GUDE KOMMENTAR!!!

feeedt..

jeg har også nuppet en langejan stang på tanken da jeg var 9..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

betski

132319 skriver:

Nej, men jeg ville have svært ved at stole på en person der har siddet eller sidder i fængsel.

Sådan må jeg vel have lov til at have det?

Jeg siger jo ikke at du ikke må have de holdninger du har. Jeg synes bare det er en skam. Vi har alle her i livet behov for at blive tilgivet for nogle syndere og kunne se frem ad uden at blive antastet med sin fortid.

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

karina pigen skriver:

GUDE KOMMENTAR!!!

feeedt..

jeg har også nuppet en langejan stang på tanken da jeg var 9..

Puuuuha! Så skal du vist sættes ud på en øde ø sammen med de andre kriminelle! For nu bliver du jo aldrig et godt og troværdigt menneske igen som folk kan stole på

Anmeld

19. maj 2011

Tip!

TS: du skal nok klare den..  de tre mdr skal nok gå lynende stærkt..

jeg har en kammerat der muligvis skal ind og sidde, fordi at han passede på hans hjem og ting, da der var et par fyre inde for at stjæle hvad han havde af værdier..  Tyvene får ingen straf for det de har gjort, men han skal ind og sidde.. ja ja det er skønt det rets system..

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

duddi. skriver:

Jeg siger jo ikke at du ikke må have de holdninger du har. Jeg synes bare det er en skam. Vi har alle her i livet behov for at blive tilgivet for nogle syndere og kunne se frem ad uden at blive antastet med sin fortid.

Præcis!!! God holdning, efter min mening..

Hvis man ikke kan tilgive, så ved jeg sgu snart ikke om man kan være sammen med nogen - kriminel eller ej - vi laver alle fejl.... Alle har brug for en chance...

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

Sabina skriver:

Er jeg håbløs?

det er nok mere dig Men god dag .

Anmeld

19. maj 2011

TroldeMor<3

132319 skriver:

Naturligvis er der forskel, det er jo derfor man ikke kommer i fængsel for at gå overfor rødt -Så ingen modsigelser her!

Selvfølgelig er der medgang og modgang i et forhold men jeg ville aldrig acceptere at min fyr skulle ind og spjælde den -Heller ikke og ISÆR ikke hvis det var pga. skattesvindel.

Min tillid til ham ville simpelthen være lig nul!

Selvom du er uenig med mig, kan du godt skrive pænt. "Dit lille hoved" er nedladende og unødvendigt!

Modgang er der masser af i et forhold men det behøver og skal ikke indeholde kriminalitet af en sådan grad at man skal i fængsel for det!

Sorry hvad man sender ud, kommer tilbage til en selv. Du har været ekstremt nedladende over for TS, og andre som viser hende medfølelse, så jeg regnede blot med at man kun kunne nå ind til dig, ved også at være nedladende

Hvordan du vælger at afgøre hvad der er korrekt kriminelt og forkert kriminelt, er fuldkommen irelevant i denne her debat - for som du stadig ikke har forstået, så er det sjovt nok ikke det, det handler om!

Alle mennesker kan fejle - men man burde da for fanden vise en lille smule respekt hvorfor dem, som faktisk tager sin straf!

Du vil måske se dig selv fri for nogensinde at have gjort noget kriminelt ?

Anmeld

19. maj 2011

132319

duddi. skriver:

Naturligvis

Og der er jo heldigvis masser af kvinder og mænd der vil date ex-kriminelle -Jeg vil bare ikke.

Desuden synes jeg på ingen måde man kan sammenligne drengestreger som at nuppe en 20er fra sin mor eller tyggegummi på tanken da man var barn, med at sidde i fængsel -Men sådan er jeg jo bare

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

HVAD DER IKKE KNÆKKER JER; GØR JER STÆRKER!!

og det holder sgu i retten!!husk altid det!!

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

duddi. skriver:

Nemlig det var også min tanke. Svar på det der bliver spurgt om, eller spring tråden over eller opret en ny hvor I kan debatere om det er ok at bo sammen med en kriminel

Nemlig!  Det andet synes jeg ikke hører til her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.