132319 skriver:
Naturligvis er der forskel, det er jo derfor man ikke kommer i fængsel for at gå overfor rødt -Så ingen modsigelser her!
Selvfølgelig er der medgang og modgang i et forhold men jeg ville aldrig acceptere at min fyr skulle ind og spjælde den -Heller ikke og ISÆR ikke hvis det var pga. skattesvindel.
Min tillid til ham ville simpelthen være lig nul!
Selvom du er uenig med mig, kan du godt skrive pænt. "Dit lille hoved" er nedladende og unødvendigt!
Modgang er der masser af i et forhold men det behøver og skal ikke indeholde kriminalitet af en sådan grad at man skal i fængsel for det!
Sorry hvad man sender ud, kommer tilbage til en selv. Du har været ekstremt nedladende over for TS, og andre som viser hende medfølelse, så jeg regnede blot med at man kun kunne nå ind til dig, ved også at være nedladende 
Hvordan du vælger at afgøre hvad der er korrekt kriminelt og forkert kriminelt, er fuldkommen irelevant i denne her debat - for som du stadig ikke har forstået, så er det sjovt nok ikke det, det handler om!
Alle mennesker kan fejle - men man burde da for fanden vise en lille smule respekt hvorfor dem, som faktisk tager sin straf!
Du vil måske se dig selv fri for nogensinde at have gjort noget kriminelt ? 
Anmeld