132319 skriver:
Naturligvis 
Og der er jo heldigvis masser af kvinder og mænd der vil date ex-kriminelle -Jeg vil bare ikke.
Desuden synes jeg på ingen måde man kan sammenligne drengestreger som at nuppe en 20er fra sin mor eller tyggegummi på tanken da man var barn, med at sidde i fængsel -Men sådan er jeg jo bare
jeg vil nok sige at jeg hvis jeg skulle blive singel, ikke ville gå efter kriminelle mennesker.. men nu er det ik alle der fortæller hvis de har på et tidspunkt i jeres liv har lavet noget dumt som det første..
og i min situation havde jeg været sammen med manden i 2½ år, og elskede ham over alt på denne jord og gør stadig.. og tror meget for det handler om hvad handlingen er.. jeg kunne ik leve med en mand der var ligeglad hvad han lavede , eller havde voldtaget en , eller begået mord eller grov vold.. og selvfølgelig var det et kæmpe tilidsbrud men han har også kæmpet for at bevise sit værd!! og han er stemplet resten af hans liv som "kriminel" grundet en dum fejl en dum beslutning..
kan godt følge dit lidt af vejen slet ik det men du kommer til at virke meget usympatisk på den måde du får tingene sagt!
og heldigvis har vi alle lov til at mene hvad vi vil og vi kan ik alle være enig.. HELDIGVIS!!
Anmeld