Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.941 visninger
221 svar
2 synes godt om
19. maj 2011

Anonym trådstarter

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Jeg har ikke, men jeg ville aldrig acceptere at min mand skulle på "Hotel Gitterly" og bo.

Anmeld

19. maj 2011

Minmio

Hvor trist 

Jeg skulle undvære min mand i hele 5 mdr fordi at han var nødt til at rejse til sit hjemland for at ordne nogle papirer. Det var rigtig, rigtig hårdt og jeg var herhjemme sammen med vores datter som var 3 mdr da han var nødt til at rejse.

Efter de 5 mdr kunne jeg ikke holde det ud mere, så jeg pakkede vores ting gik på nettet købte flybilletter, ringede til manden og sagde hvad tid han skulle hente os i lufthavnen to dage senere, han troede at jeg lavede sjov med ham, men han kom  Jeg var lykkelig som aldrig før at jeg ikke engang vidste hvad jeg skulle sige til ham da jeg så ham.

Vi blev der allesammen i 3 mdr og derefter kom vi hjem igen (sammen) siden den gang har vi aldrig været væk fra hinanden.

Anmeld

19. maj 2011

132319

Hvorfor er han i fængsel?

Jeg ville aldrig kunne leve sammen med en kriminel.

Anmeld

19. maj 2011

sarahb

Troldepussen skriver:

Jeg har ikke, men jeg ville aldrig acceptere at min mand skulle på "Hotel Gitterly" og bo.

heller ikke her...
her tager min mand valg der gavner vores familie og ikke ødelægger den....
Jeg ville SLET ikk acceptere det.

Men håber da det går stærkt for din skyld...

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Den der ferie kommer man ik uden grund.....

Jeg har heldigvis ikke , men jeg var her heller ikke hvis han havde

Håber de 3 mdr går hurtig for dig , tit klare man tingene meget bedre end ventet , når først man står i det  

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

Anonym skriver:

NEEEJ jeg føler med dig!!

min var lige på langtids ferie i 1½ år og hold nu kæft hvor vat det hårdt.. og nej tiden går ik hurtigt. nu ved jeg ik om din skal i åbent eller hvordan .. indtil min kom i åbent var det hårdt da man ingen mulighed havde for kontakt udover 1 time om ugen besøg...i åbent har de telefoner ( og nu er det oz lovligt derinde med mobiler) og bare det i kan snakke sammen hver dag gør meget!!!

jeg har altid set det som do the crime do the time og det holder jeg stadig på, selvom det er min mand.. meeeen synes fandme det er os herude der bliver straffet lige så hårdt..

og lige en krammer til dig og synes det flot du står fast ved hans side, for som mange nok vil sige ville det ik gå hos dem .. det kræver noget at blive..

vi har været sammen i 6 år nu og har verdens dejligste dreng og han er kommet videre og aldrig set sig tilbage!!!

skriv endelig hvis du har brug for det!!

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Ikke for at være en kælling.

men hov hov de damer' Man kan faktisk godt komme ind og sidde uden nogen grund. har en kammerat der har siddet varetægtfængslet i 8 mdr nu, og han er uskyldig. Bare lige så vi ikke dømmer nogle

Men ja det er pisse hårdt. Men du kan vel besøge ham ? Min eks sad inde i 30 dage, godt nok i jylland. Men kunne besøge ham hver weekend . håber du klarer den ..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

tatii72 skriver:

Hvor trist 

Jeg skulle undvære min mand i hele 5 mdr fordi at han var nødt til at rejse til sit hjemland for at ordne nogle papirer. Det var rigtig, rigtig hårdt og jeg var herhjemme sammen med vores datter som var 3 mdr da han var nødt til at rejse.

Efter de 5 mdr kunne jeg ikke holde det ud mere, så jeg pakkede vores ting gik på nettet købte flybilletter, ringede til manden og sagde hvad tid han skulle hente os i lufthavnen to dage senere, han troede at jeg lavede sjov med ham, men han kom  Jeg var lykkelig som aldrig før at jeg ikke engang vidste hvad jeg skulle sige til ham da jeg så ham.

Vi blev der allesammen i 3 mdr og derefter kom vi hjem igen (sammen) siden den gang har vi aldrig været væk fra hinanden.

Det godt nok også lang tid, jeg syntes tre måneder er meget lang tid at sku undvære ham,

men ej hvor dejligt at i rejste over til ham gid jeg kunne gøre det

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Det syntes jeg da er noget mærkeligt noget?

Så ville du bare smide alting på jorden, vis han sku i fængsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.