Anonym skriver:
Puha det var godt nok lang tid,
jamen min er heldigvis i åbent, men helt i jylland
. det der med mobil det passer ikke, han ringet over til det fængsel hvor han nu sku sidde for at høre hvordan og hvorledes, de sagde at han ikke måtte tag den med derind,
Lukket fængsel hell no, det er et helved, Puha må ha været hårdt for dig, men dejligt det er overstået, og i har fået jer en skøn lille familie 
det er er vedtaget at indsatte kan låne/købe mobil uden cam... og det er trådt i kræft endnu ved jeg så ik..
jeg kæmpede min sag for at de ik kastede ham til jylland, jeg fik hurtig styr på hvad hans rettigheder var. det lyder om at din blev anholdt til senere afsoning og da det er en kort dom ( længe hårdt dog) så har han ik så meget at sige..desværre..
ja det var en hååård tid og er glad for at vi ik havde den lille på det tidspunkt. jeg er bestemt ik stolt over hans handlinger og han fortjente det han fik.. længere er den ik.. men jeg kender manden bag handlingen og som politet sagde til ham, så er han jo ik en kriminiel men en mand der kender de forkerte og taget et dumt valg!! han fortryder alt tog ansvar, lærte af det og lagde det bag sig og startede på en frisk.. og hvis jegvar gået min vej, ville han ik være hvor han er nu.. så vores støtte som kæreste og familie betyder ALT for dem.
jeg stoler 100 % på ham og ville ALDRIG lave det om det har gjrt ham til en helt anden person og ser anderledes på tingene. og han er den PERFEKTE FAR.. nærværende, omsorgsfuld.. når vores søn er ved at falde i søvn og siger hans små plyrende ting sidder han med tårer i øjene..!!! HAN ER IK KRIMINEL.. men ja han har lavet en kriminel handling!!!!!!
du skal nok klare den , det er jeg sikker på, husk bare at stæt hinanden og det er lige hårdt for jer begge...
Anmeld