Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

Nej jeg har aldrig, og vil aldrig komme til at stå i den situation da jeg ikke vil leve sammen med en som kommer i fængsel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Wimmie

Hold da op hvor jeg synes et par af jer herinde er modbydelige; man kan altså komme i fængsel for mange ting, og selvom jeg også er imod at gøre kriminelle ting, og jeg ville blive knust og vred hvis min mand gjorde noget, der kunne få ham smidt i fængsel, så tvivler jeg på at mine følelser bare lige ville ændre sig for ham (med mindre vi snakker virkelig grov vold eller voldtægter).

Havde han f.eks. fusket lidt med skatten eller begået en dumhed af anden "uskyldig" art (altså noget der ikke er gået ud over en person), så ville jeg da aldrig forlade ham bare pga. det

Har en veninde vis mor røg i fængsel i nogle uger fordi hun havde kørt fuld hjem fra en julefrokost. Jeg er MEGET imod spirituskørsel, men hun erkendte sin fejl/dumhed, tog straffen og tænk hvis familien var skredet fra hende i den svære tid

Èn gang kriminel, altid kriminel? Sikke noget vås! Jeg stjal engang 20 kr fra min mors pung og stjal engang et vejskilt til en havnefest - jeg har ikke gjort noget kriminelt siden

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

21.10.11 <3 skriver:

Kriminelle folk siger dig intet - men man er måske kun kriminel hvis det er noget man kan fængsles for? :b

Synes lidt du modsiger dig selv

Forstår ikke lige hvad din point er i denne her debat - du kan jo ikke debattere med folk, som vælger at elske i stedet for at vrage...

I alle ægteskaber hedder det jo i medgang og modgang. Al Lykke til dig, hvis det kun hedder medgang og medgang i dit lille hoved

TS - HÅBER INDERLIGT TIDEN GÅR STÆRKT FOR JER ! Men i alle forhold findes der jo intet bedre end at savne, det bekræftiger en i al den kærlighed man føler for mennesket

ku ikke sige det bedre,

ja man høre jo tit at folk siger det er sundt at savne, men hold da op det er godt nok også hårdt  

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hvad har han da lavet? Du får ham til at lyde yderst uskyldig

Det kan da være ligegyldigt hvad han har lavet,

nej self er han ikke uskyldig,

Anmeld

19. maj 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

Hold humøret oppe selvfølgelig er 3 mdr langtid men er sikker på du nok skal klarer den.. Der er dem der får MEGET mere(:

Har en bekendt selv som har en kæreste som sidder inde han skal sidde i 1.5 år... Ku lige se du skrev din skulle sidde i sdr omme og der sidder ham her også jeg ved han ringer til min "svigerinde" MANGE gange om dagen, mener det er fra hans egen tlf ellers har de i hvertfald en tlf han kan købe kort til som han kan ringe fra ligeså frit som han vil.. Så kontakt vil i nok kunne få er bare lige med om det er med hans egen tlf eller fængslets...

Mener dog som sagt bare min "svigerinde" har sagt han deler en tlf med en anden derinde og at de godt må have dem da det jo er åben...

Anmeld

19. maj 2011

132319

21.10.11 <3 skriver:

Kriminelle folk siger dig intet - men man er måske kun kriminel hvis det er noget man kan fængsles for? :b

Synes lidt du modsiger dig selv

Forstår ikke lige hvad din point er i denne her debat - du kan jo ikke debattere med folk, som vælger at elske i stedet for at vrage...

I alle ægteskaber hedder det jo i medgang og modgang. Al Lykke til dig, hvis det kun hedder medgang og medgang i dit lille hoved

TS - HÅBER INDERLIGT TIDEN GÅR STÆRKT FOR JER ! Men i alle forhold findes der jo intet bedre end at savne, det bekræftiger en i al den kærlighed man føler for mennesket

Naturligvis er der forskel, det er jo derfor man ikke kommer i fængsel for at gå overfor rødt -Så ingen modsigelser her!

Selvfølgelig er der medgang og modgang i et forhold men jeg ville aldrig acceptere at min fyr skulle ind og spjælde den -Heller ikke og ISÆR ikke hvis det var pga. skattesvindel.

Min tillid til ham ville simpelthen være lig nul!

Selvom du er uenig med mig, kan du godt skrive pænt. "Dit lille hoved" er nedladende og unødvendigt!

Modgang er der masser af i et forhold men det behøver og skal ikke indeholde kriminalitet af en sådan grad at man skal i fængsel for det!

Anmeld

19. maj 2011

Enayia

Pyha ville bare sende det medfølende kram! Tag dig ikke af hvad andre mener. For ingen kender jeres situation eller hvorfor han skal ind og sidde. Det er så nemt at dømme andre, og sidde og pege fingre, ikke sandt!

Anmeld

19. maj 2011

132319

Sabina skriver:

HAHA Så ham min bekendte er simpelthen kriminel fordi han var på forkerte sted, på et forkert tidspunkt . ??

Jeg undlader at debattere mere med dig, det er håbløst.

God dag

Anmeld

19. maj 2011

wamse

Anonym skriver:

syntes du ikke det var hårdt?

Jo jeg syntes at det var vildt hårdt.

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

Anonym skriver:

Puha det var godt nok lang tid,

jamen min er heldigvis i åbent, men helt i jylland . det der med mobil det passer ikke, han ringet over til det fængsel hvor han nu sku sidde for at høre hvordan og hvorledes, de sagde at han ikke måtte tag den med derind,

Lukket fængsel hell no, det er et helved, Puha må ha været hårdt for dig, men dejligt det er overstået, og i har fået jer en skøn lille familie

det er er vedtaget at indsatte kan låne/købe mobil uden cam... og det er trådt i kræft endnu ved jeg så ik..

jeg kæmpede min sag for at de ik kastede ham til jylland, jeg fik hurtig styr på hvad hans rettigheder var. det lyder om at din blev anholdt til senere afsoning og da det er en kort dom ( længe hårdt dog) så har han ik så meget at sige..desværre..

ja det var en hååård tid og er glad for at vi ik havde den lille på det tidspunkt. jeg er bestemt ik stolt over hans handlinger og han fortjente det han fik.. længere er den ik.. men jeg kender manden bag handlingen og som politet sagde til ham, så er han jo ik en kriminiel men en mand der kender de forkerte og taget et dumt valg!! han fortryder alt tog ansvar, lærte af det og lagde det bag sig og startede på en frisk.. og hvis jegvar gået min vej, ville han ik være hvor han er nu.. så vores støtte som kæreste og familie betyder ALT for dem.

jeg stoler 100 % på ham og ville ALDRIG lave det om det har gjrt ham til en helt anden person og ser anderledes på tingene. og han er den PERFEKTE FAR.. nærværende, omsorgsfuld.. når vores søn er ved at falde i søvn og siger hans små plyrende ting sidder han med tårer i øjene..!!! HAN ER IK KRIMINEL.. men ja han har lavet en kriminel handling!!!!!!

du skal nok klare den , det er jeg sikker på, husk bare at stæt hinanden og det er lige hårdt for jer begge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.