Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Heidi-ra skriver:

Hold humøret oppe selvfølgelig er 3 mdr langtid men er sikker på du nok skal klarer den.. Der er dem der får MEGET mere(:

Har en bekendt selv som har en kæreste som sidder inde han skal sidde i 1.5 år... Ku lige se du skrev din skulle sidde i sdr omme og der sidder ham her også jeg ved han ringer til min "svigerinde" MANGE gange om dagen, mener det er fra hans egen tlf ellers har de i hvertfald en tlf han kan købe kort til som han kan ringe fra ligeså frit som han vil.. Så kontakt vil i nok kunne få er bare lige med om det er med hans egen tlf eller fængslets...

Mener dog som sagt bare min "svigerinde" har sagt han deler en tlf med en anden derinde og at de godt må have dem da det jo er åben...

tusind tak,

Nej man må ikke have mobil derinde, min kæreste har lige fået taget sin, og har ikke hørt fra ham siden, så er lidt nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

132319

Anonym skriver:

Det kan da være ligegyldigt hvad han har lavet,

nej self er han ikke uskyldig,

Fair nok, det kommer heller ikke mig ved

Uanset uenighed og dumme sidespor, så håber jeg på det bedste for både dig og din kæreste og at de næste 3 måneder ikke bliver alt for ulidelige

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

132319 skriver:

Jeg undlader at debattere mere med dig, det er håbløst.

God dag

Er jeg håbløs?

det er nok mere dig Men god dag .

Anmeld

19. maj 2011

betski

132319 skriver:

En gang kriminel, altid kriminel -Især hvis det giver 3 måneders fængsel.

Som sagt, ville jeg aldrig kunne leve med det.

Ej den her bliver jeg da nødt til at kommentere. Du mener at har man først været ude på et skåplan, så er der no turning back??

Ja den holdning deler eller forstår jeg på ingen måde må jeg indrømme.

Anmeld

19. maj 2011

Nalle

Hvor må det være hårdt for dig

Man skal aldrig dømme folk på det grundlag de skal i fængsel, slet ikke folk man ikke kender.

Mange fra min egen familie har sat inde, so what, det gør dem da bestemt ikke til dårligere mennesker, nu er det godt nok længe siden, men det er overhovedet ikke noget jeg tænker over i min hverdag.

Anmeld

19. maj 2011

132319

Sabina skriver:

Er jeg håbløs?

det er nok mere dig Men god dag .

Jeg har ikke sagt at du er håbløs men at vores debat er håbløs fordi vi er meget uenige.

Det gør hverken du eller jeg til et håbløst eller dårligt menneske.

Anmeld

19. maj 2011

132319

duddi. skriver:

Ej den her bliver jeg da nødt til at kommentere. Du mener at har man først været ude på et skåplan, så er der no turning back??

Ja den holdning deler eller forstår jeg på ingen måde må jeg indrømme.

Nej, men jeg ville have svært ved at stole på en person der har siddet eller sidder i fængsel.

Sådan må jeg vel have lov til at have det?

Anmeld

19. maj 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

tusind tak,

Nej man må ikke have mobil derinde, min kæreste har lige fået taget sin, og har ikke hørt fra ham siden, så er lidt nervøs.

Ok ja så skal jeg da passe på hvad jeg siger (: For så er jeg næsten sikker på min kære "svoger" gøre noget han ikke må .. Hehe ... Ej men så kan han i hvertfald ringe fra korttelefoner derinde så meget han vil...

Min "svigerinde" & "svoger" snakker i hvertfald sammen hver 5 minut næsten hvilket hun er ved at blive tosset af forståeligt nok .. Hehe

Anmeld

19. maj 2011

betski

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter. 

Nemlig det var også min tanke. Svar på det der bliver spurgt om, eller spring tråden over eller opret en ny hvor I kan debatere om det er ok at bo sammen med en kriminel

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

132319 skriver:

Jeg har ikke sagt at du er håbløs men at vores debat er håbløs fordi vi er meget uenige.

Det gør hverken du eller jeg til et håbløst eller dårligt menneske.

Selvfølgelig ville vi to aldrig blive enige. Sådan er det når man har forskellige holdninger og meninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.