Håber også de 3 mdr. kommer til at føles som kort tid... Jeg ville, som dig, stå bag min mand, hvis han røg i fængsel... Herhjemme står vi sammen i tykt og tyndt, også hvis det skulle handle om fængsel..
Til jer, som åbenbart mener, at man ikke kan ryge uskyldig i fængsel: Det er vel, som man ser det! Man kan ruge i fængsel for at forsvare sig selv i en situation, hvor man fx er blevet overfaldet, og det ser jeg ikke som kriminelt - altså at forsvare sig - selvfølgelig på en rimelig måde.. Loven kan ikke gradbøjes, og det mener jeg heller ikke den skal, men engang i mellem betyder det altså, at det går ud over nogen, som i mit hoved, ikke fortjener det..
Jeg ville selv til hver en tid beskytte mig selv med vold, hvis det virkelig gjaldt!!! Også selvom det er "kriminelt".. Jeg skal sgu ikke voldtages eller slåes synder og sammen, uden at den der overfalder mig får at mærke min vrede..... det er en menneskeret!
Desuden synes jeg også det er okay, at sætte folk på plads med en lussing, hvis fx der står én person og bliver ved med at provokere og råbe ting efter én - ikke at jeg selv kunne finde på det, men kan sagtens sætte mig ind i, at folk gør det, og det synes jeg ikke nødvendigvis er kriminelt, med mindre det udvikler dig til, at personen tæver den anden...
Synes abosolut ikke det er så sort og hvidt!!!!
Anmeld