Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Nårh det var heldigvis ikke så langt igen Synes bare du skal holde hovedet oppe. Og så håber jeg du har nogle rigtig gode veninder/venner der støtter dig i denne tid.

Tusind tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

wamse

Min eks sad inde i 2 mdr, da vores datter var 1½ måned gammel. Jeg kunne besøge ham hver weekend nogle timer, for han sad i et åbent fængsel.

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Ang. kriminel eller ej, så tror jeg at de færreste kvinder vil droppe deres ægtemand hvis han skal et par mdr. i spjældet for feks at have fusket i skat! Hvorimod man måske nok vil droppe ham hvis han har voldtaget nogen! Der er jo stor forskel på HVORFOR man kommer i fængsel, så pas på med at dømme!

Jeg har aldrig haft en kæreste der har været inde og spjælde,men jeg vil gerne give TS en kæmpe krammer! Det må dælme ikke være særlig sjovt!

Knus

det var sødt skrevet,

Nej det er skam ikke særlig sjovt, desværre men man må holde hovedet højt.

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Min eks sad inde i 2 mdr, da vores datter var 1½ måned gammel. Jeg kunne besøge ham hver weekend nogle timer, for han sad i et åbent fængsel.

syntes du ikke det var hårdt?

Anmeld

19. maj 2011

TroldeMor<3

132319 skriver:

Tjo, men det kommer man ikke i fængsel for

3 måneder skal der trods alt en del til for.

Men lad den dog ligge, du ynker selv over at folk leder tråden ud på et sidespor så accepter dog blot at andre ikke ville kunne leve sammen med en fyr som din kæreste Han er jo blot heldig at han har dig.

Kriminelle folk siger dig intet - men man er måske kun kriminel hvis det er noget man kan fængsles for? :b

Synes lidt du modsiger dig selv

Forstår ikke lige hvad din point er i denne her debat - du kan jo ikke debattere med folk, som vælger at elske i stedet for at vrage...

I alle ægteskaber hedder det jo i medgang og modgang. Al Lykke til dig, hvis det kun hedder medgang og medgang i dit lille hoved

TS - HÅBER INDERLIGT TIDEN GÅR STÆRKT FOR JER ! Men i alle forhold findes der jo intet bedre end at savne, det bekræftiger en i al den kærlighed man føler for mennesket

Anmeld

19. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

jamen nogen folk er sku for meget herinde !!

Jamen det danske retsystem er for meget nogen gange syntes jeg,

Giver dig helt ret.. Men sådan er det nok alle steder  Mener bare at hvis man ikke har noget konstruktivt at sige så hellere lade vær med at kommentere det..

Alle har en mening til tingene og det er de i deres fulde ret til.. Men måske er det bedst at holde sig til emnet og spørgsmålet i stedet for at dømme folk uden at kende historien.

Krammer og tanker til dig

Anmeld

19. maj 2011

132319

Anonym skriver:

Det skal der faktisk ikke nej.

men vis du ikke kender noget til det, så bedes du ikke skrive mere herinde i denne tråd. fint du har din holdning, men der er mange måder at sige det på !!

Hvad har han da lavet? Du får ham til at lyde yderst uskyldig

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

132319 skriver:

Tja, nogen kan måske se noget vidunderligt i kriminelle -Jeg kan ikke

TS bliver ved med at svare, uden at der direkte kastes mudder så jeg svarer hende naturligvis tilbage, sådan foregår en debat.

HAHA Så ham min bekendte er simpelthen kriminel fordi han var på forkerte sted, på et forkert tidspunkt . ??

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

Håber også de 3 mdr. kommer til at føles som kort tid... Jeg ville, som dig, stå bag min mand, hvis han røg i fængsel... Herhjemme står vi sammen i tykt og tyndt, også hvis det skulle handle om fængsel..

Til jer, som åbenbart mener, at man ikke kan ryge uskyldig i fængsel: Det er vel, som man ser det! Man kan ruge i fængsel for at forsvare sig selv i en situation, hvor man fx er blevet overfaldet, og det ser jeg ikke som kriminelt - altså at forsvare sig - selvfølgelig på en rimelig måde.. Loven kan ikke gradbøjes, og det mener jeg heller ikke den skal, men engang i mellem betyder det altså, at det går ud over nogen, som i mit hoved, ikke fortjener det..

Jeg ville selv til hver en tid beskytte mig selv med vold, hvis det virkelig gjaldt!!! Også selvom det er "kriminelt".. Jeg skal sgu ikke voldtages eller slåes synder og sammen, uden at den der overfalder mig får at mærke min vrede..... det er en menneskeret!

Desuden synes jeg også det er okay, at sætte folk på plads med en lussing, hvis fx der står én person og bliver ved med at provokere og råbe ting efter én - ikke at jeg selv kunne finde på det, men kan sagtens sætte mig ind i, at folk gør det, og det synes jeg ikke nødvendigvis er kriminelt, med mindre det udvikler dig til, at personen tæver den anden...

Synes abosolut ikke det er så sort og hvidt!!!!

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

Tusind tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.