Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

katja26

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

Min mand sidder inde jeg mødte ham derinde for Ca 1 år siden så vi har ikk prøvet at være herude sammen endnu og ja det vild hårdt men han kommer ud D 2 sep hvis han får sin prøveløsladelse eller skal han sidde der til Dec 2012 har en lille på 4 mdr og er 11 uger henne så vi krydser fingre for han kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

132319

karina pigen skriver:

jeg vil nok sige at jeg hvis jeg skulle blive singel, ikke ville gå efter kriminelle mennesker.. men nu er det ik alle der fortæller hvis de har på et tidspunkt i jeres liv har lavet noget dumt som det første..

og i min situation havde jeg været sammen med manden i 2½ år, og elskede ham over alt på denne jord og gør stadig.. og tror meget for det handler om hvad handlingen er.. jeg kunne ik leve med en mand der var ligeglad hvad han lavede , eller havde voldtaget en , eller begået mord eller grov vold.. og selvfølgelig var det et kæmpe tilidsbrud men han har også kæmpet for at bevise sit værd!! og han er stemplet resten af hans liv som "kriminel" grundet en dum fejl en dum beslutning..

kan godt følge dit lidt af vejen slet ik det men du kommer til at virke meget usympatisk på den måde du får tingene sagt!

og heldigvis har vi alle lov til at mene hvad vi vil og vi kan ik alle være enig.. HELDIGVIS!!

Sagen er jo blot at jeg ikke ville kunne leve sammen med en mand der har en kriminel fortid jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det er så slemt at jeg har det sådan?

Men det gør mig ikke usympatisk. Kritisk og smådømmende måske, men sådan er jeg bare Man bliver nød til at mærke efter på sig selv og min mave ville ikke have det godt med det, jeg ville hele tiden være bange for at han fik tilbagefald

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

Sille-pigen skriver:

Har ikke læst alle svarene men jeg arbejder som fængselsbetjent og kan jo tydeligt se hvordan det indvirker på familierne men der findes nogle sider hvor du kan få støtte og snakke med ligesindede

www.savn.dk

www.balanceifrihed.dk

er medlem af dem begge!!

frihedibalance er super  gode!! stort godt støtte netværk

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

132319 skriver:

Sagen er jo blot at jeg ikke ville kunne leve sammen med en mand der har en kriminel fortid jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det er så slemt at jeg har det sådan?

Men det gør mig ikke usympatisk. Kritisk og smådømmende måske, men sådan er jeg bare Man bliver nød til at mærke efter på sig selv og min mave ville ikke have det godt med det, jeg ville hele tiden være bange for at han fik tilbagefald

ja det vil så være din usikkerhed og ik hans , og så ville en partner sgu også være bedre stillet uden dig..

hvis man ik viser tiltro til hinanden så er det jo klar det går galt.. man STØTTER hinanden!!

Anmeld

19. maj 2011

132319

karina pigen skriver:

præsis..

det vil så sige for at vælge et EX. vi alle kender.

at hvis ham faren der lige har misbrugt sine børn ik var blevet taget i det så var det okay og ik kriminelt og nu hvor det er opdaget så  er det FYY HA og i fængsel med ham??

aaaaah vel??

overtræder man loven uanset hvilke en er det ulovligt og strafbart..og sådan er det!! det handler da ik om om man bliver taget i det eller ej.

Åhh nej, hvor I dog misforstår mig!

Selvfølgelig er det da ikke i orden selvom det ikke bliver opdaget, nu må I altså holde op med at ligge ord i munden på mig!

Det jeg mener er, at jeg sagtens kan acceptere at folk går over for rødt selvom det er dumt, det ved vi alle men det giver jo ikke fængsel!

Anmeld

19. maj 2011

TroldeMor<3

132319 skriver:

Øj, hvor du da også bare i DEN grad misforstår mig!!!

Det er naturligvis aldrig ok at gå over for rødt eller køre for stærkt men skulle man sætte alle i fængsel, der gør det??

Du får det til at lyde som om jeg mener at hvis en fyr eksempelvis smadrede en anden sønder og sammen og slap for fængsel SÅ ville jeg gerne omgås ham -Ej, det er jo langt fra det jeg siger!!

Jeg er skam også rigtig glad for at jeg ikke tager så let på folks ugerninger som fx. vold og skattesvindel, som du åbenbart gør.

Jeg har aldrig nævnt min holdninger til de forskellige kriminaliteter, det holder jeg pænt for mit selv, for det er ikke det den her debat handler om.

så du kan bestemt ikke afgøre, om jeg synes det er fair at smadre folk, eller lave skattesvindel. Det jeg siger er at det er meget få mennesker, som kan sætte sig selv fri for at have gjort noget som er kriminelt.

Det jeg taler om at jeg ikke forstår hvordan man så sort og hvidt kan sige om man "ABSOLUT" ikke vil leve sammen med en anden, pga. ting man har gjort i sin fortid.

Min holdning handler om kærlighed og tilgivelse - ikke om jura og kriminelle handlinger. Intet er rationelt - kun når man taler matematik

Anmeld

19. maj 2011

132319

karina pigen skriver:

ja det vil så være din usikkerhed og ik hans , og så ville en partner sgu også være bedre stillet uden dig..

hvis man ik viser tiltro til hinanden så er det jo klar det går galt.. man STØTTER hinanden!!

Usikker? Narj, jeg vil nærmere sige nervøs for tilbagefald. Det har intet med usikkerhed at gøre.

Jeg vil hjertens gerne støtte op om folk der vil ud af kriminalitet, disse mennesker viser jo en styrke i sig selv men jeg ville ikke være kæreste med en

Anmeld

19. maj 2011

132319

21.10.11 <3 skriver:

Jeg har aldrig nævnt min holdninger til de forskellige kriminaliteter, det holder jeg pænt for mit selv, for det er ikke det den her debat handler om.

så du kan bestemt ikke afgøre, om jeg synes det er fair at smadre folk, eller lave skattesvindel. Det jeg siger er at det er meget få mennesker, som kan sætte sig selv fri for at have gjort noget som er kriminelt.

Det jeg taler om at jeg ikke forstår hvordan man så sort og hvidt kan sige om man "ABSOLUT" ikke vil leve sammen med en anden, pga. ting man har gjort i sin fortid.

Min holdning handler om kærlighed og tilgivelse - ikke om jura og kriminelle handlinger. Intet er rationelt - kun når man taler matematik

Nej, men du fik det jo stadig til at lyde som om jeg siger at så længe folk ikke bliver opdaget, så er det ok.

Meget meget MEGET forkert opfattet!

Anmeld

19. maj 2011

TroldeMor<3

132319 skriver:

Nej, men du fik det jo stadig til at lyde som om jeg siger at så længe folk ikke bliver opdaget, så er det ok.

Meget meget MEGET forkert opfattet!

Nu er det vidst dig der putter ord i munden på mig.

For det har jeg ikke sagt.

MEGET MEGET MEGET forkert opfattet.

Anmeld

19. maj 2011

LBK

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

Gudskelov din mand lever sammen med dig.

Det giver ham en reel chance her i livet bare fordi man på et tidspunkt i sit liv har handlet forkert eller været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

Giver dig et stort og håber tiden vil gå stærkt for jer begge to.

Lov mig at lukke ørerne for alt det møg der er nogle der skriver, og som er nogle svar du slet ikke har bedt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.