132319 skriver:
Øj, hvor du da også bare i DEN grad misforstår mig!!!
Det er naturligvis aldrig ok at gå over for rødt eller køre for stærkt men skulle man sætte alle i fængsel, der gør det??
Du får det til at lyde som om jeg mener at hvis en fyr eksempelvis smadrede en anden sønder og sammen og slap for fængsel SÅ ville jeg gerne omgås ham -Ej, det er jo langt fra det jeg siger!!
Jeg er skam også rigtig glad for at jeg ikke tager så let på folks ugerninger som fx. vold og skattesvindel, som du åbenbart gør.
Jeg har aldrig nævnt min holdninger til de forskellige kriminaliteter, det holder jeg pænt for mit selv, for det er ikke det den her debat handler om.
så du kan bestemt ikke afgøre, om jeg synes det er fair at smadre folk, eller lave skattesvindel. Det jeg siger er at det er meget få mennesker, som kan sætte sig selv fri for at have gjort noget som er kriminelt.
Det jeg taler om at jeg ikke forstår hvordan man så sort og hvidt kan sige om man "ABSOLUT" ikke vil leve sammen med en anden, pga. ting man har gjort i sin fortid.
Min holdning handler om kærlighed og tilgivelse - ikke om jura og kriminelle handlinger. Intet er rationelt - kun når man taler matematik 
Anmeld