Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

karina pigen

Kære TS.

håber du kan flitere lortet væk og bruge de ord der kan støtte dig igennem de næste 3 mdr. du er ik alene, og  er sikker på du og din kæreste klare jer godt igennem det her....

jeg laver en over and out

jeg har en alt for stærk holdng omkring dette emne, så stopper mens legen er god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

132319

21.10.11 <3 skriver:

Nu er det vidst dig der putter ord i munden på mig.

For det har jeg ikke sagt.

MEGET MEGET MEGET forkert opfattet.

Det har du da lige netop med denne sætning:

"Kommer man i fængsel er det forkert, gør du ikke er det okay"

Anmeld

19. maj 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Ja det noget rigtig øv. nej han er da på ingen måde kriminel,

& tusind tak

Så lidt

Håber virkelig for jer at tiden kommer til at flyve hurtigt af sted

Anmeld

19. maj 2011

Stumpen

katja26 skriver:

Min mand sidder inde jeg mødte ham derinde for Ca 1 år siden så vi har ikk prøvet at være herude sammen endnu og ja det vild hårdt men han kommer ud D 2 sep hvis han får sin prøveløsladelse eller skal han sidde der til Dec 2012 har en lille på 4 mdr og er 11 uger henne så vi krydser fingre for han kommer ud

Et lille sidespring.. Blev du gravid en md efter du havde født??

Anmeld

19. maj 2011

TroldeMor<3

132319 skriver:

Det har du da lige netop med denne sætning:

"Kommer man i fængsel er det forkert, gør du ikke er det okay"

Ja fordi du selv skriver at du er okay, fordi du kun laver kriminalitetrer som man ikke kommer ind og sidde for - og så er det okay?

Alt det med at smadre folk og lave skattesvindel, var ord du puttede i munden på mig. det andet har du selv sagt

Anmeld

19. maj 2011

akskovmose

Nu har jeg ikke læst alle tråde, men du skriver, at du må besøge ham 4 timer om ugen, og det vil tage dig godt 4 timer at rejse. Nu spøger jeg meget uvidende om systemet, og sikkert også ufattelig dumt, men er der muligheder for jer at i kan få "overflyttet" 4 timer så du kan fx 8 timer hver anden uge i stedet, så er der da noget og rejse efter, 4 timer går jo hurtigt når man er sammen.. Jeg ved det ikke men måske en mulighed.. 

Og hvor er det bare en rigtig uheldig situation i er kommet i..

Havde også en god ved som kom ind at sidde i 3 mdr, som i bund og grund handlede om selvforsvar, han reaktion var så lige til den stive side, men der er ALTID flere sider af sådan en sag.. Og han havde aldrig tidligere været på kant af loven (slet ikke i nærheden) og heller aldrig siden.. 

håber du klarer dig de 3 mdr, og der ikke er en evt fødsel der kommer til at ligge inden for de 3 mdr.. 

Anmeld

19. maj 2011

132319

21.10.11 <3 skriver:

Ja fordi du selv skriver at du er okay, fordi du kun laver kriminalitetrer som man ikke kommer ind og sidde for - og så er det okay?

Alt det med at smadre folk og lave skattesvindel, var ord du puttede i munden på mig. det andet har du selv sagt

Lad mig skære det ud i pap med to eksempler:

Ja, jeg kan sagtens gå overfor rødt så længe det ikke skader andre og kan også sagtens leve sammen med en mand der gør det samme.

Nej, jeg ville ikke kunne leve sammen med en mand der havde siddet i fængsel for at have dolket en anden person ned -Om det så var 20 år siden.

Jeg har normalt megen tillid til andre mennesker, men ex-kriminelle holder jeg mig fra uanset hvor længe det er siden. Sådan et menneske er jeg bare. Det gør mig hverken usympatisk eller ude af stand til at tilgive og elske andre mennesker men bevidst om hvad jeg vil have. Jeg indrømmer blankt at det måske er en smule dømmende og pessimistisk at tro at en ex-kriminel vil få tilbagefald men jeg ville simpelthen ikke turde tage chancen.

Hatten af for dem der tør og dejligt for de mænd der har støttende kærester, som TS her. Det gør bare hverken dem eller jeg til hverken bedre eller dårligere mennesker. Det handler om valg og kriterier og der vægter vi alle forskelligt

Anmeld

19. maj 2011

katja26

Stumpen skriver:

Et lille sidespring.. Blev du gravid en md efter du havde født??

Det var ikk noget side spring griner den lille blir 5 mdr her den 30 og er 10 +6 idag

Anmeld

19. maj 2011

TroldeMor<3

132319 skriver:

Lad mig skære det ud i pap med to eksempler:

Ja, jeg kan sagtens gå overfor rødt så længe det ikke skader andre og kan også sagtens leve sammen med en mand der gør det samme.

Nej, jeg ville ikke kunne leve sammen med en mand der havde siddet i fængsel for at have dolket en anden person ned -Om det så var 20 år siden.

Jeg har normalt megen tillid til andre mennesker, men ex-kriminelle holder jeg mig fra uanset hvor længe det er siden. Sådan et menneske er jeg bare. Det gør mig hverken usympatisk eller ude af stand til at tilgive og elske andre mennesker men bevidst om hvad jeg vil have. Jeg indrømmer blankt at det måske er en smule dømmende og pessimistisk at tro at en ex-kriminel vil få tilbagefald men jeg ville simpelthen ikke turde tage chancen.

Hatten af for dem der tør og dejligt for de mænd der har støttende kærester, som TS her. Det gør bare hverken dem eller jeg til hverken bedre eller dårligere mennesker. Det handler om valg og kriterier og der vægter vi alle forskelligt

Og HELDIGVIS for det

Endnu engang TS Al held og lykke til jer

Anmeld

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Mathias Villads skriver:

Det vil sige, at hvis din mand bliver overfaldet, men så forsvare sig selv.. i kampens hede går det vildt for sig.. det gør disse ting, når man idag bliver truet med våben... man kommer jo altså i fængsel for at forsvare sig selv herhjemme, så ville du smide din mand ud???????????

Sørme et trist forhold/ægteskab..... at manden ikke kan regne med din opbakning...

Der er nogle typer som ikke slås, og det gør vi ikke... og nu er jeg 29 år og har aldrig stået i sådan en situation, og min mand er 30 år og har heller ikke stået i sådan en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.