Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

mortilfreja

Synes i skal tage en slapper piger.. Kan da være fuldstændig ligegyldigt hvad han sidder inde for.. TS er frustreret og har brug for varme ord og støtte.. Sgu ikke øfferi og meninger her og der..

Vil bare lige fortælle at min egen bror blev dømt for at sparke en og det skulle være sket mens han havde brækket benet og havde det i gips og gik på krykker.. Så jo man kan godt blive uskyldigt dømt.. Sådan er det danske retssystem desværre engang i mellem

Kram til dig TS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

132319

Anonym skriver:

du Laver simpelhen aldrig fejl?

du har aldrig gået over et rødt lyskryds?

Tjo, men det kommer man ikke i fængsel for

3 måneder skal der trods alt en del til for.

Men lad den dog ligge, du ynker selv over at folk leder tråden ud på et sidespor så accepter dog blot at andre ikke ville kunne leve sammen med en fyr som din kæreste Han er jo blot heldig at han har dig.

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

Det lige over grænsen kan man sige, min sidder i Sdr omme , Det vil tag mig 4 timer & 13 minutter, fra hovedebanegården,

Nej men sådan er nogle mennesker jo, smiler & tusind mange tak

Nårh det var heldigvis ikke så langt igen Synes bare du skal holde hovedet oppe. Og så håber jeg du har nogle rigtig gode veninder/venner der støtter dig i denne tid.

Anmeld

19. maj 2011

mortilfreja

Sabina skriver:

Det er faktisk nogle vidunderlige mennesker jeg omgåes med. Men synes du skal lade vær med at kommentere denne tråd, hvis du ikke har noget fornuftigt af tilføje.

Som sagt handler denne tråd om vi andre har prøvet det.

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Ja herinde skal man passe på med ikke at træde udenfor "normen" for så hagles man ned i stedet for at få et svar på det man reelt spørgerom... TS har på intet tidspunkt spurgt om vi andre kunne leve sammen med en der er indsat eller har været det..

kram til dig TS -håber at de 3 mdr. vil forløbe okay for dig.. Men du klarer den sagtens, det er jeg sikker på...  

Tusind túsind tak, Man må prøve at få det bedste ud af det, selvom det er rigtig svært.

Anmeld

19. maj 2011

132319

Sabina skriver:

Det er faktisk nogle vidunderlige mennesker jeg omgåes med. Men synes du skal lade vær med at kommentere denne tråd, hvis du ikke har noget fornuftigt af tilføje.

Som sagt handler denne tråd om vi andre har prøvet det.

Tja, nogen kan måske se noget vidunderligt i kriminelle -Jeg kan ikke

TS bliver ved med at svare, uden at der direkte kastes mudder så jeg svarer hende naturligvis tilbage, sådan foregår en debat.

Anmeld

19. maj 2011

DK

Ang. kriminel eller ej, så tror jeg at de færreste kvinder vil droppe deres ægtemand hvis han skal et par mdr. i spjældet for feks at have fusket i skat! Hvorimod man måske nok vil droppe ham hvis han har voldtaget nogen! Der er jo stor forskel på HVORFOR man kommer i fængsel, så pas på med at dømme!

Jeg har aldrig haft en kæreste der har været inde og spjælde,men jeg vil gerne give TS en kæmpe krammer! Det må dælme ikke være særlig sjovt!

Knus

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Synes i skal tage en slapper piger.. Kan da være fuldstændig ligegyldigt hvad han sidder inde for.. TS er frustreret og har brug for varme ord og støtte.. Sgu ikke øfferi og meninger her og der..

Vil bare lige fortælle at min egen bror blev dømt for at sparke en og det skulle være sket mens han havde brækket benet og havde det i gips og gik på krykker.. Så jo man kan godt blive uskyldigt dømt.. Sådan er det danske retssystem desværre engang i mellem

Kram til dig TS

jamen nogen folk er sku for meget herinde !!

Jamen det danske retsystem er for meget nogen gange syntes jeg,

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Tjo, men det kommer man ikke i fængsel for

3 måneder skal der trods alt en del til for.

Men lad den dog ligge, du ynker selv over at folk leder tråden ud på et sidespor så accepter dog blot at andre ikke ville kunne leve sammen med en fyr som din kæreste Han er jo blot heldig at han har dig.

Det skal der faktisk ikke nej.

men vis du ikke kender noget til det, så bedes du ikke skrive mere herinde i denne tråd. fint du har din holdning, men der er mange måder at sige det på !!

Anmeld

19. maj 2011

Holm88

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

Ja jævnligt, min kæreste arbejder 2-3 måneder og er hjemme 2-3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.