Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Tjo, for mig gør den!

Jeg ville aldrig stole på et menneske der har begået kriminalitet der giver fængsel.

Men sådan er vi så forskellige og fred være med det!

forkert holdning & ha .

alle mennesker skal ha en chance, uanset hvad !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Minmio

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter.

ENIG 

Anmeld

19. maj 2011

132319

Anonym skriver:

forkert holdning & ha .

alle mennesker skal ha en chance, uanset hvad !!

For dig måske, men ikke for mig.

Folk der ikke kan begå sig med loven, siger mig absolut ingenting.

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Årh tusind tak, det var sødt skrevet

Så lidt. 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Man kan altså komme i fængsel for mange ting..

Min kæreste risikere at komme ind og sidde når hans sag engang bliver tager op pga. han kører med grise!
Og ham ville jeg bestemt ikke have stemplet som kriminel pga en dyrlæge.. Og sagen er snart 4 år gammel, det vil sige før vi fandt sammen..

Men håber for dig at tiden går hurtigt så i kan være sammen igen

Ja det noget rigtig øv. nej han er da på ingen måde kriminel,

& tusind tak

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

Årh tusind tak.

Jeg kan besøge ham 4 timer om ugen, men jeg bor i københavn, og han afsoner i jylland, :/ .

min eks sad i mølkær statsfængsel som også ligger i jylland. Og besøgte ham en gang. Da det jo kun var i en måned han sad inde.

Men føler med dig. Og kæmpe krammer.  Du skal ikke ta' dig af dem som sidder og siger ''vi ville aldrig kunne leve med sådan en''

Det er slet ikke hvad denne her tråd skulle handle om ..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

For dig måske, men ikke for mig.

Folk der ikke kan begå sig med loven, siger mig absolut ingenting.

du Laver simpelhen aldrig fejl?

du har aldrig gået over et rødt lyskryds?

Anmeld

19. maj 2011

Stumpen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter. 

Ja herinde skal man passe på med ikke at træde udenfor "normen" for så hagles man ned i stedet for at få et svar på det man reelt spørgerom... TS har på intet tidspunkt spurgt om vi andre kunne leve sammen med en der er indsat eller har været det..

kram til dig TS -håber at de 3 mdr. vil forløbe okay for dig.. Men du klarer den sagtens, det er jeg sikker på...  

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

min eks sad i mølkær statsfængsel som også ligger i jylland. Og besøgte ham en gang. Da det jo kun var i en måned han sad inde.

Men føler med dig. Og kæmpe krammer.  Du skal ikke ta' dig af dem som sidder og siger ''vi ville aldrig kunne leve med sådan en''

Det er slet ikke hvad denne her tråd skulle handle om ..

Det lige over grænsen kan man sige, min sidder i Sdr omme , Det vil tag mig 4 timer & 13 minutter, fra hovedebanegården,

Nej men sådan er nogle mennesker jo, smiler & tusind mange tak

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

132319 skriver:

Det lyder som nogle øhm... hyggelige mennesker, du omgåes

Det er faktisk nogle vidunderlige mennesker jeg omgåes med. Men synes du skal lade vær med at kommentere denne tråd, hvis du ikke har noget fornuftigt af tilføje.

Som sagt handler denne tråd om vi andre har prøvet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.