Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

ENIG!!

folk er super gode og hurtig til at dømme folk.. og desværre ser man kun handlingen..

desværre er det folk der bliver ved med at være på kanten af love og heldigvis er der folk der dummer sig bliver taget i det og LÆRER af det, og selb finder det rigtig spor igen!!

Lige præcis.

Anmeld

19. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter. 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Ja det ville jeg.

Når man gør noget man ikke må i følge loven, og det staffes med fængsel, så er man i mine øjne kriminel. Og jeg vil ikke være sammen med en kriminel, uanset hvor højt mig og mine børn end måtte elske ham.

efter min mening er det en meget forkert holdning, men okay,

Anmeld

19. maj 2011

132319

Sabina skriver:

Den der med en gang kriminel , altid kriminel. den går altså ikke lige .

Tjo, for mig gør den!

Jeg ville aldrig stole på et menneske der har begået kriminalitet der giver fængsel.

Men sådan er vi så forskellige og fred være med det!

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

132319 skriver:

Der er nu væsentlig forskel på at sidde uskyldigt varetægtsfængslet og på at afsone en dom -Så er man jo skyldig.

I Danmark får man jo ikke bare sådan lige 3 måneders fængsel.

Jo det gør man så. For en bekendt af mine fik 3 mdr for at forsvarer sig selv. Han blev stukket ned, og han slog bare fra sig. Så jo.

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh tusind tak, det var sødt skrevet

Anmeld

19. maj 2011

132319

Sabina skriver:

Jo det gør man så. For en bekendt af mine fik 3 mdr for at forsvarer sig selv. Han blev stukket ned, og han slog bare fra sig. Så jo.

Det lyder som nogle øhm... hyggelige mennesker, du omgåes

Anmeld

19. maj 2011

Hailiesmom11

Man kan altså komme i fængsel for mange ting..

Min kæreste risikere at komme ind og sidde når hans sag engang bliver tager op pga. han kører med grise!
Og ham ville jeg bestemt ikke have stemplet som kriminel pga en dyrlæge.. Og sagen er snart 4 år gammel, det vil sige før vi fandt sammen..

Men håber for dig at tiden går hurtigt så i kan være sammen igen

Anmeld

19. maj 2011

mortilfreja

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

til TS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.