karina pigen skriver:
NEEEJ jeg føler med dig!!
min var lige på langtids ferie i 1½ år og hold nu kæft hvor vat det hårdt.. og nej tiden går ik hurtigt. nu ved jeg ik om din skal i åbent eller hvordan .. indtil min kom i åbent var det hårdt da man ingen mulighed havde for kontakt udover 1 time om ugen besøg...i åbent har de telefoner ( og nu er det oz lovligt derinde med mobiler) og bare det i kan snakke sammen hver dag gør meget!!!
jeg har altid set det som do the crime do the time og det holder jeg stadig på, selvom det er min mand.. meeeen synes fandme det er os herude der bliver straffet lige så hårdt..
og lige en krammer til dig og synes det flot du står fast ved hans side, for som mange nok vil sige ville det ik gå hos dem .. det kræver noget at blive..
vi har været sammen i 6 år nu og har verdens dejligste dreng og han er kommet videre og aldrig set sig tilbage!!!
skriv endelig hvis du har brug for det!!
Puha det var godt nok lang tid,
jamen min er heldigvis i åbent, men helt i jylland
. det der med mobil det passer ikke, han ringet over til det fængsel hvor han nu sku sidde for at høre hvordan og hvorledes, de sagde at han ikke måtte tag den med derind,
Lukket fængsel hell no, det er et helved, Puha må ha været hårdt for dig, men dejligt det er overstået, og i har fået jer en skøn lille familie 
Anmeld