Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

karina pigen

Sabina skriver:

Ikke for at være en kælling.

men hov hov de damer' Man kan faktisk godt komme ind og sidde uden nogen grund. har en kammerat der har siddet varetægtfængslet i 8 mdr nu, og han er uskyldig. Bare lige så vi ikke dømmer nogle

Men ja det er pisse hårdt. Men du kan vel besøge ham ? Min eks sad inde i 30 dage, godt nok i jylland. Men kunne besøge ham hver weekend . håber du klarer den ..

ENIG!!

folk er super gode og hurtig til at dømme folk.. og desværre ser man kun handlingen..

desværre er det folk der bliver ved med at være på kanten af love og heldigvis er der folk der dummer sig bliver taget i det og LÆRER af det, og selb finder det rigtig spor igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hvorfor er han i fængsel?

Jeg ville aldrig kunne leve sammen med en kriminel.

han har lavet noget han ikke må, for 2 år siden,

kriminel? er han på ingen måde mere,

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

heller ikke her...
her tager min mand valg der gavner vores familie og ikke ødelægger den....
Jeg ville SLET ikk acceptere det.

Men håber da det går stærkt for din skyld...

Det gør min kære mand os, men det er noget som er sket for 2 år siden, som han først skal afsone nu,

Anmeld

19. maj 2011

132319

Anonym skriver:

han har lavet noget han ikke må, for 2 år siden,

kriminel? er han på ingen måde mere,

En gang kriminel, altid kriminel -Især hvis det giver 3 måneders fængsel.

Som sagt, ville jeg aldrig kunne leve med det.

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

karina pigen skriver:

ENIG!!

folk er super gode og hurtig til at dømme folk.. og desværre ser man kun handlingen..

desværre er det folk der bliver ved med at være på kanten af love og heldigvis er der folk der dummer sig bliver taget i det og LÆRER af det, og selb finder det rigtig spor igen!!

Præcis. Og hvad så hvis hendes kæreste har været kriminel. Derfor skal han og hun jo ikke dømmes :-)

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

NEEEJ jeg føler med dig!!

min var lige på langtids ferie i 1½ år og hold nu kæft hvor vat det hårdt.. og nej tiden går ik hurtigt. nu ved jeg ik om din skal i åbent eller hvordan .. indtil min kom i åbent var det hårdt da man ingen mulighed havde for kontakt udover 1 time om ugen besøg...i åbent har de telefoner ( og nu er det oz lovligt derinde med mobiler) og bare det i kan snakke sammen hver dag gør meget!!!

jeg har altid set det som do the crime do the time og det holder jeg stadig på, selvom det er min mand.. meeeen synes fandme det er os herude der bliver straffet lige så hårdt..

og lige en krammer til dig og synes det flot du står fast ved hans side, for som mange nok vil sige ville det ik gå hos dem .. det kræver noget at blive..

vi har været sammen i 6 år nu og har verdens dejligste dreng og han er kommet videre og aldrig set sig tilbage!!!

skriv endelig hvis du har brug for det!!

Puha det var godt nok lang tid,

jamen min er heldigvis i åbent, men helt i jylland . det der med mobil det passer ikke, han ringet over til det fængsel hvor han nu sku sidde for at høre hvordan og hvorledes, de sagde at han ikke måtte tag den med derind,

Lukket fængsel hell no, det er et helved, Puha må ha været hårdt for dig, men dejligt det er overstået, og i har fået jer en skøn lille familie

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Det syntes jeg da er noget mærkeligt noget?

Så ville du bare smide alting på jorden, vis han sku i fængsel?

Ja det ville jeg.

Når man gør noget man ikke må i følge loven, og det staffes med fængsel, så er man i mine øjne kriminel. Og jeg vil ikke være sammen med en kriminel, uanset hvor højt mig og mine børn end måtte elske ham.

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

132319 skriver:

En gang kriminel, altid kriminel -Især hvis det giver 3 måneders fængsel.

Som sagt, ville jeg aldrig kunne leve med det.

Den der med en gang kriminel , altid kriminel. den går altså ikke lige .

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

men hov hov de damer' Man kan faktisk godt komme ind og sidde uden nogen grund. har en kammerat der har siddet varetægtfængslet i 8 mdr nu, og han er uskyldig. Bare lige så vi ikke dømmer nogle

Men ja det er pisse hårdt. Men du kan vel besøge ham ? Min eks sad inde i 30 dage, godt nok i jylland. Men kunne besøge ham hver weekend . håber du klarer den ..

Årh tusind tak.

Jeg kan besøge ham 4 timer om ugen, men jeg bor i københavn, og han afsoner i jylland, :/ .

Anmeld

19. maj 2011

132319

Sabina skriver:

Der er nu væsentlig forskel på at sidde uskyldigt varetægtsfængslet og på at afsone en dom -Så er man jo skyldig.

I Danmark får man jo ikke bare sådan lige 3 måneders fængsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.