Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Sof

Til alle jer der ikke ville leve sammen med en der skulle i fængsel. Prøv lige at forestil jer dette:

Du bliver udsat for hjemmerøveri, din mand bliver slået ud og røveren går mod dig og begynder en voldtægt. Din mand kommer til sig selv, finder det første og bedste han kan og slår røveren. Røveren dør af det og manden bliver sigtet for uagtsomt manddrab og straffen bliver sat ned til 6 måneder fordi der var tale om selvforsvar.

Ville du gå fra ham fordi han skulle ind og sidde?

Ja, det er stillet hårdt op, men tænk lige over det

TS: Håber de 3 måneder kommer til at gå hurtigt, så I snart kan være en samlet familie igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Faith

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter. 

Anmeld

20. maj 2011

Faith

132319 skriver:

Det lyder som nogle øhm... hyggelige mennesker, du omgåes

Sikke en strid kommentar... Du aner da ikke et klap om hvilke mennesker ts omgåes, og det kommer da heller ikke dig ved!

Anmeld

20. maj 2011

Lise 26

Anonym skriver:

Kunne ikke ha sagt det meget bedre,

Vis de virket elsket deres mand, og det skete en lille fejl som gjorde han skulle i fængsel, så self ville de ikke gå fra ham,

præcis :-)

Anmeld

20. maj 2011

Lise 26

132319 skriver:

En gang kriminel, altid kriminel -Især hvis det giver 3 måneders fængsel.

Som sagt, ville jeg aldrig kunne leve med det.

det er simpelthen noget fis!!! folk har da lov til at forandre sig.

Anmeld

20. maj 2011

Koen.

Sof skriver:

Til alle jer der ikke ville leve sammen med en der skulle i fængsel. Prøv lige at forestil jer dette:

Du bliver udsat for hjemmerøveri, din mand bliver slået ud og røveren går mod dig og begynder en voldtægt. Din mand kommer til sig selv, finder det første og bedste han kan og slår røveren. Røveren dør af det og manden bliver sigtet for uagtsomt manddrab og straffen bliver sat ned til 6 måneder fordi der var tale om selvforsvar.

Ville du gå fra ham fordi han skulle ind og sidde?

Ja, det er stillet hårdt op, men tænk lige over det

TS: Håber de 3 måneder kommer til at gå hurtigt, så I snart kan være en samlet familie igen

Anmeld

20. maj 2011

Lise 26

smillaluna skriver:

Sikke en strid kommentar... Du aner da ikke et klap om hvilke mennesker ts omgåes, og det kommer da heller ikke dig ved!

super godt sagt.. nej hvor er folk godt nok stride..

Anmeld

20. maj 2011

Lise 26

Anonym skriver:

Tak for alle jer, der er forståene, og kommer med nogle søde ord. det varmer meget , skal i bare vide, ..

3 måneder er meget lang tid når man savner sådan, men jeg er sikker på at vi nok skal klare det hele så længe man bare støtter op på hinanden, & er der for hinanden, så er jeg sikker på at det hele nok skal gå .  man må holde hovedet oppe også for lille pigen der er inden i maven, hun kan jo mærke når mor er ked af det,

men er også ked af at folk skal mistforstå denne tråd sådan, det var slet ikke min mening,

Du skal ikke lytte til hvad de "dømmende" de siger.. de kan ikke vide an skid om det medmindre de selv står i det. Jeg har aldrig prøvet det, men jeg føler med dig og kan godt forstå du savner ham og gerne vil have ham hjem.. alt mulig held og lykke til dig og din familie.. du får lige at  med på vejen

Anmeld

20. maj 2011

132319

smillaluna skriver:

Så vidt jeg husker, var den ikke til TS og for det andet var det skrevet med et smil på læben

Anmeld

20. maj 2011

132319

det er simpelthen noget fis!!! folk har da lov til at forandre sig.

Bevares, selvfølglig har de det. Men igen som jeg har skrevet mange gange efterhånden så ville JEG ikke kunne leve sammen med en tidligere kriminel. Selvforsvar og den slags ser jeg ikke som decideret kriminelt. Man ville ganske vist være straffet men har ikke bevist begået en ugerninger som at slå en ned, bare for at gøre det!

Utroligt så sort/hvidt nogle af her ser på besvarelser herinde. JEG ville aldrig kunne information leve med en tidligere voldsmand eller skattesvindler, det kan andre og jeg respekterer ders valg lige så vel som andre burde respektere at jeg har det som jeg har det.

ALLE fortjener en chance til i livet, derfor er en ting som fodlænker fantastiske men jeg ville stadig ikke turde at indlede et forhold med en ex-kriminel -Accepter det dog!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.