Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

karina pigen

katja26 skriver:

ja det latterligt jeg har 7 timer om ugen ku godt bruge noget mere

vi havde kun 5.. og det skulle fordeles på mig, venner og familie.. ik meget at giv af.. og det togfandme 3 timer hver vej med tog og så den bus kører jo bare meeega dårligt i forhold til besøgs tiderne!!!!

min kami sad i jyderup.. det var sgu lux, også det med at man har besøget på jeres pinde, istedet for de der meega klamme sædfyldte rum!!! AAAAAAAAAAAAAADR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Diana...

132319 skriver:

En gang kriminel, altid kriminel -Især hvis det giver 3 måneders fængsel.

Som sagt, ville jeg aldrig kunne leve med det.

SIKKE DA NOGET FIS! Ja undskyld men det er det da virkelig. Først og fremmest er 3 måneder ikke længe det kan være noget så lidt som ubetalte bøder!

Anmeld

20. maj 2011

katja26

karina pigen skriver:

vi havde kun 5.. og det skulle fordeles på mig, venner og familie.. ik meget at giv af.. og det togfandme 3 timer hver vej med tog og så den bus kører jo bare meeega dårligt i forhold til besøgs tiderne!!!!

min kami sad i jyderup.. det var sgu lux, også det med at man har besøget på jeres pinde, istedet for de der meega klamme sædfyldte rum!!! AAAAAAAAAAAAAADR

Ok men de sku rigtigt ha lavet det om til 10 timer men så blev det kun 7 og det alle der er der tror jeg ... nej det var godt nok ikk meget her er det kun mig baby og hans mor så jeg får 5 og hans mor 2

Ja jeg kan ikk tælle hvor mange gange jeg har været nødt til at ringe efter taxa fordi toget altid er forsinket eller bussen springer et par timer i køreplanen haha det helt skævt med den transport og passer ikk med besøgstiderne

og ja de bare usle de rum godt det snart er slut

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

DK skriver:

Ang. kriminel eller ej, så tror jeg at de færreste kvinder vil droppe deres ægtemand hvis han skal et par mdr. i spjældet for feks at have fusket i skat! Hvorimod man måske nok vil droppe ham hvis han har voldtaget nogen! Der er jo stor forskel på HVORFOR man kommer i fængsel, så pas på med at dømme!

Jeg har aldrig haft en kæreste der har været inde og spjælde,men jeg vil gerne give TS en kæmpe krammer! Det må dælme ikke være særlig sjovt!

Knus

Anmeld

20. maj 2011

Darling<3

karina pigen skriver:

jeg google det lige. de åbne fængler har udstyret pindene med en mobiltelefon fast gjort med en kobber/metal snor så de ik kan tages af pindene..

og der bliver kæmpet for at de skal ha samme mulighed i det lukkede fængsler!

I know

Det er noget nyere noget de er begyndt på.. Men det er "fangens" eget simkort

Anmeld

20. maj 2011

132319

Diana... skriver:

SIKKE DA NOGET FIS! Ja undskyld men det er det da virkelig. Først og fremmest er 3 måneder ikke længe det kan være noget så lidt som ubetalte bøder!

Selvom vi er uenige, kan du og andre godt skrive pænt. Hvis du havde læst tråden igennem, kan du se hvor jeg vil hen.

Anmeld

20. maj 2011

SpunkenJo

Sabina skriver:

Ikke for at være en kælling.

men hov hov de damer' Man kan faktisk godt komme ind og sidde uden nogen grund. har en kammerat der har siddet varetægtfængslet i 8 mdr nu, og han er uskyldig. Bare lige så vi ikke dømmer nogle

Men ja det er pisse hårdt. Men du kan vel besøge ham ? Min eks sad inde i 30 dage, godt nok i jylland. Men kunne besøge ham hver weekend . håber du klarer den ..

Når man er varetægtsfængslet er man jo heller ikke straffet for noget (endnu) det er en foranstaltning man har bla for at kunne sikre den almene borgers retsfølelse og også af efterforsknigsmæssig karakter.

I Danmark kan jeg ikke se man kan blive fængslet (efter dom) uden at være skyldig. Vores retssystem er et af verdens bedste, og filosofien er at man hellere lader en skyldig gå, end at fængsle en uskyldig....

Mvh Jo

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

132319 skriver:

Hm, bum bum. Jeg ville have svært ved at bo sammen med en morder men hvis det reelt var selvforsvar, ville jeg ikke. I mine øjne ville han ikke være kriminel men straffet.

Gik han derimod ud og slog en ihjel der havde voldtaget mig, ville jeg gå med det samme da selvtægt er dybt forkert i mine øjne.

For mig er der bare en stor forskel på at begå selvforsvar og så bevidst at begå kriminalitet det kan give fængsel.

Helt enig her. 

Til TS.  Håber de 3 måneder går hurtigt. Min x sad inde i 3 måneder da jeg var sammen med ham jeg besøgte ham en gang om ugen og han kom ud hver 14 dag i weekenden da han havde sin søn. 

Det var super hård, men sådan er det jo bare. Han var inde og side for ubetalte bøder. 

Anmeld

20. maj 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nu!  Trådstarter har brug for lidt omsorg og ikke en lang debat om, hvorvidt man kunne leve med en mand som skulle sidde inde. Som andre skriver, så ved vi ikke hvad det handler om, og som TS skriver så er det noget som ligger langt tilbage men skal afklares nu.

Trådstarter jeg sender dig lige en kæmpe krammer og håber de 3 mdr. vil gå rigtig hurtigt. Håber du har nogen omkring dig som kan hygge godt om dig mens du venter. 

Jeg er top enig.....folk er sku så hurtige.....stort kram til trådstarter og hold ud for tiden skal nok gå stærkt

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

132319 skriver:

Selvom vi er uenige, kan du og andre godt skrive pænt. Hvis du havde læst tråden igennem, kan du se hvor jeg vil hen.

Jeps er endelig kommet igennem den. Det var nu ikke for at snakke grimt, men bare at jeg synes din kommentar var noget fis he he 

Jeg er delvist enig med dig ja og de andre. Jeg synes det meget afhænger af hvad det er man sidder inden for. Jeg ville heller ALDRIG kunne være sammen med en morder eller noget. Men at man kommer ind og sidder for nogen bøder man ikke har kunne betale altså pyt med det det bliver der så rettet op på fx. 

Nåå men spændende debat og sjovt at læse hvor forskellige vi alle er. 

Nu vil jeg gå i seng  Kan i alle have en dejlig aften. 

KRAM. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.