Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

jeansmummie

Stakkel håber tiden flyver afsted vi er nogen der støtter dig her inde en masse knus og tanker her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

katja26

132319 skriver:

Åhh nej, hvor I dog misforstår mig!

Selvfølgelig er det da ikke i orden selvom det ikke bliver opdaget, nu må I altså holde op med at ligge ord i munden på mig!

Det jeg mener er, at jeg sagtens kan acceptere at folk går over for rødt selvom det er dumt, det ved vi alle men det giver jo ikke fængsel!

At gå over for rødt er ligeså kriminelt som alt andet !!

EKS: Du går over for rødt du har ikk lige set den bil der kommer kørende med mor far og børn de blir nødt til at undvige dig og det resultere så i en ulykke hvor evt en eller flere omkommer

Anmeld

20. maj 2011

132319

EKS: Du går over for rødt du har ikk lige set den bil der kommer kørende med mor far og børn de blir nødt til at undvige dig og det resultere så i en ulykke hvor evt en eller flere omkommer

Ikke enig, jeg ville aldrig sammenligne at gå overfor rødt med bevist at dræbe et andet menneske som en hardcore kriminel kunne finde på ar gøre.

Hvis en mand går overfor rødt og nogle dør af det, er det uagtsomt og han skal naturligvis straffes med fængsel men han gik ikke overfor rødt for at dræbe.

Begge eksempler er kriminelle og forkerte men forskellen er motivet. De færreste går overfor rødt og slår andre ihjel. Selv gør jeg det kun hvis der ikke er biler i nærheden i miles omkreds.

Anmeld

20. maj 2011

karina pigen

katja26 skriver:

hvor er det lovligt med mobiler

det har de sgu selv sagt i tvet  og medier, at det var vedtaget at indsatte skulle ha mulighed for at købe/leje mobiler i danske fængsler.. dog uden cam..om det så holder stik ved jeg men mener det er et par mdr siden vi hørte det! og ved ik om det gælder både de åbne og lukkede..  eller hvordan.. de åbene kan de i forvejen få telefon tilladelse på pindene- det havde min i ´horserød samt internet!

Anmeld

20. maj 2011

karina pigen

katja26 skriver:

hun ser desværre meget sort/hvid på tingene.. og en gang kriminel altid kriminel...

jeg har opgivet debatten med hende.

Anmeld

20. maj 2011

Darling<3

karina pigen skriver:

det har de sgu selv sagt i tvet  og medier, at det var vedtaget at indsatte skulle ha mulighed for at købe/leje mobiler i danske fængsler.. dog uden cam..om det så holder stik ved jeg men mener det er et par mdr siden vi hørte det! og ved ik om det gælder både de åbne og lukkede..  eller hvordan.. de åbene kan de i forvejen få telefon tilladelse på pindene- det havde min i ´horserød samt internet!

Møgelkær og Nørre Snede, der må de have mobiler

Anmeld

20. maj 2011

karina pigen

Honnie's Wife:) skriver:

Møgelkær og Nørre Snede, der må de have mobiler

jeg google det lige. de åbne fængler har udstyret pindene med en mobiltelefon fast gjort med en kobber/metal snor så de ik kan tages af pindene..

og der bliver kæmpet for at de skal ha samme mulighed i det lukkede fængsler!

Anmeld

20. maj 2011

katja26

karina pigen skriver:

ok har jeg slet ikke hørt og min mand sidder i horserød hehe ja der må de ha fastnet og internet

Anmeld

20. maj 2011

karina pigen

katja26 skriver:

ok har jeg slet ikke hørt og min mand sidder i horserød hehe ja der må de ha fastnet og internet

de måtte helle rik ha mobiler da min sad derinde..

o ved helle rik om horserød gør det, men  ved bare nogen så har montere mobiler på pindene..

horserød er sgu et okay sted minus afdeling 15!!! .. bare nederen at man kun har 5 timers besøg.. i forhold til jyderup hvor man ka være  der næsten hele weekenden uden overnatning selvfølgelig...

Anmeld

20. maj 2011

katja26

karina pigen skriver:

de måtte helle rik ha mobiler da min sad derinde..

o ved helle rik om horserød gør det, men  ved bare nogen så har montere mobiler på pindene..

horserød er sgu et okay sted minus afdeling 15!!! .. bare nederen at man kun har 5 timers besøg.. i forhold til jyderup hvor man ka være  der næsten hele weekenden uden overnatning selvfølgelig...

ja det latterligt jeg har 7 timer om ugen ku godt bruge noget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.