Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Louisiana

132319 skriver:

Det lyder som nogle øhm... hyggelige mennesker, du omgåes

Hvordan er det lige hendes ven kan stilles til ansvar for, at være blevet overfaldet??

Man kan sagtens få en dom selvom man er uskyldig, det sker ofte, desværre. Som pigen du svare her skriver, så kan det ske i selvforsvar. Ligesom nogen bliver fængslede, hvis de forsvare sig mod indbrudstyve. Det gør ikke nogen til kriminelle, at forsvare sig selv, sit hjem og sine kære.

Til TS: Det må være rigtig hårdt, det du går igennem nu, og jeg kan kun trøste med, at de tre måneder kommer til at gå hurtigere end du tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

132319

Honnie's Wife:) skriver:

Hvis en mand piller ved dit barn, ville du så ikke gøre noget??

Hvad hvis din mand slog ham ihjel? Ville du så stadig gå fra ham??

De 2 jeg kender som sidder inde for mord, slog en børnepiller ihjel.. Og jeg havde gjort det samme!

Jeg går ikke ind for selvtægt så nej, uanset hvad ville jeg ikke kunne leve sammen med en morder! Naturligvis skulle den pågældende have sin straf men mord og vold er og bliver aldrig en løsning.

Anmeld

19. maj 2011

maria87

Anonym skriver:

Tja, så min skønneste kæreste taget på sin lille ferie i 3 måneder, det er ubeskrivelig hårdt, jeg har godt nok ondt i maven hele tiden, de tre måneder må gerne gå meget stærtk

Andre der har prøvet og undvære deres kæreste i så lang tid?

til dig... kan godt forstå du er ked af det, jeg vil ikke kunne undvære min kæreste i bare 3 dage...

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

Louisiana28 skriver:

Hvordan er det lige hendes ven kan stilles til ansvar for, at være blevet overfaldet??

Man kan sagtens få en dom selvom man er uskyldig, det sker ofte, desværre. Som pigen du svare her skriver, så kan det ske i selvforsvar. Ligesom nogen bliver fængslede, hvis de forsvare sig mod indbrudstyve. Det gør ikke nogen til kriminelle, at forsvare sig selv, sit hjem og sine kære.

Til TS: Det må være rigtig hårdt, det du går igennem nu, og jeg kan kun trøste med, at de tre måneder kommer til at gå hurtigere end du tror

Min eks, blev overfaldet af en kollega, og det var min eks der røg ind..

Han fik fat i en glas grydelåg, og trykkede det ind i kollegaen's ansigt, og det gav 4 mdr..

Men er lykkelig for at jeg BLEV hos M da han skulle ind, for ellers havde jeg aldirg mødt D, manden i mit liv!! (byttede mand inde i spjældet<3)

Burde ringe og sige tak til M

Anmeld

19. maj 2011

132319

Louisiana28 skriver:

Der er altid mange sider af en sag og det kommer meget an på hvordan man forsvarer sig og i hvilken situation det drejer sig om.

Anmeld

19. maj 2011

Vivian87

Jeg skal undvære min mand de næste 8 måneder (9 ialt men han har været væk i en måned) fordi han er ved at uddanne sig til skibsofficer og det hører til hand uddannelse at skulle i praktik i 9 måneder

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

132319 skriver:

Jeg går ikke ind for selvtægt så nej, uanset hvad ville jeg ikke kunne leve sammen med en morder! Naturligvis skulle den pågældende have sin straf men mord og vold er og bliver aldrig en løsning.

Jeg ved at A og D ikke fortryder at de slog ham ihjel, og det kommer de heller aldrig til..

Jeg ville ikke tøve et sekund, hvis nogle prøvede at nærme sig mine børn, det samme siger min mand..

Ved ikke om du kan huske sagen, men sekten fra Randers, med Uffe Hove?!!

Han hjerne vaskede alle sine "medlemmer" og en af dem dødede, tro mig, han var virkelig udsat nede på afdelingen, han kom kun ud fra sit værelse når de andre fanger var blevet låst inde, ellers var han også blevet slagtet.. Så sådan nogle mennesker, mister bare deres liv, hvis de ikke passer på.. Og det synes jeg faktisk er okay!

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

Louisiana28 skriver:

Man må på ingen måde gøre noget ved de tyve man har i huset, det vil altid komme til at gå ud over dig selv:/

Men omvendt, du får 7 dage i spjældet, hvis du har en hobbykniv på dig - også selv om den er til brug, på dit arbejde..

Anmeld

19. maj 2011

Isabeau

Min lillebror sidder i varetægt lige nu for vold. I virkeligheden var det bare i selvforsvar at han slog den anden mand, men den anden kom først med en anmelding - og heroppe hedder det åbenbart "først til mølle"

Føler med dig

Anmeld

19. maj 2011

Louisiana

132319 skriver:

Der er altid mange sider af en sag og det kommer meget an på hvordan man forsvarer sig og i hvilken situation det drejer sig om.

Hun gjorde dig jo opmærksom på, at han kom ind at sidde pga selvforsvar. Hvordan er det forkert at forsvare sig selv, når man bliver overfaldet?

Jeg kan gøre dig opmærksom på, at der ikke skal særlig meget til, før man får en straf for vold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.