Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Carina1977

Kære trådstarter

Jeg føler virkelig med dig....det er aldrig rart at skulle undvære sin kæreste/mand så længe uanset grunden.

jeg tror du er et stort menneske med hjertet på rette sted. Selvfølgelig elsker du ham, og hvad han gjorde for 2 år siden, burde heller ikke sætte en stopper for følelserne imellem jer. Og det ved jeg også at det ikke gør.

3 måneder kan virke som lang tid, men prøv at ta en dag ad gangen. Måske var der noget du kunne foretage dig, for ligesom at få tankerne et andet sted hen

bare vent...lige om lidt har du din dejlige kæreste hos dig igen

Jeg ønsker dig alt det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mette+Mathias

Sabina skriver:

Ikke for at være en kælling.

men hov hov de damer' Man kan faktisk godt komme ind og sidde uden nogen grund. har en kammerat der har siddet varetægtfængslet i 8 mdr nu, og han er uskyldig. Bare lige så vi ikke dømmer nogle

Men ja det er pisse hårdt. Men du kan vel besøge ham ? Min eks sad inde i 30 dage, godt nok i jylland. Men kunne besøge ham hver weekend . håber du klarer den ..

At sidde varetægtsfængslet og være inde og afsone er ikke det samme. En varetægtsfængslet er uskyldig til andet er bevist. Når man afsoner er man dømt og dermed skyldig.

Anmeld

19. maj 2011

twinny

puhha... det bliver hårdt... du får lige en   herfra.....

Det er heldigvis "kun" 3 måneder og ikk 3 år...

Luk ørerne for alt det andet der bliver lukket ud...

Anmeld

19. maj 2011

B&J

Puhh 3 mdr det er LANG TID stakkels dig det må være sindsygt hårdt så verdens største tøse knus her fra

og øv hvad andre siger og skriver bare du har det dejligt med ham og du kan leve med det ha har gjordt

Anmeld

19. maj 2011

Muffinmus

132319 skriver:

Der er nu væsentlig forskel på at sidde uskyldigt varetægtsfængslet og på at afsone en dom -Så er man jo skyldig.

I Danmark får man jo ikke bare sådan lige 3 måneders fængsel.

nej, men kan lige tiføje det er YDERST sjældent de lader en sidde varetægtsfænglet i 8 mdr og så er personene uskyldig...de har MEGET gode beviser for at varetægtsfængsle i 8 mdr da straffen for forbrydelsen skal være MINDST lige så lang...

Så et eller andet har han jo nu nok gjort, uanset hvad man tænker om personen ...

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jer, der er forståene, og kommer med nogle søde ord. det varmer meget , skal i bare vide, ..

3 måneder er meget lang tid når man savner sådan, men jeg er sikker på at vi nok skal klare det hele så længe man bare støtter op på hinanden, & er der for hinanden, så er jeg sikker på at det hele nok skal gå .  man må holde hovedet oppe også for lille pigen der er inden i maven, hun kan jo mærke når mor er ked af det,

men er også ked af at folk skal mistforstå denne tråd sådan, det var slet ikke min mening,

Anmeld

20. maj 2011

Lise 26

Sabina skriver:

Ikke for at være en kælling.

men hov hov de damer' Man kan faktisk godt komme ind og sidde uden nogen grund. har en kammerat der har siddet varetægtfængslet i 8 mdr nu, og han er uskyldig. Bare lige så vi ikke dømmer nogle

Men ja det er pisse hårdt. Men du kan vel besøge ham ? Min eks sad inde i 30 dage, godt nok i jylland. Men kunne besøge ham hver weekend . håber du klarer den ..

jeg gir dig fuldstændig ret.. jeg synes godt nok efterhånden der er mange dere dømme folk for hurtigt.. gad godt vide hvad de egentlig selv ville gøre hvis de stod i samme situation.. mon ikke de ville blive ved deres mand trods alt? det hele ligger i munden.. virkeligheden er en anden...

Anmeld

20. maj 2011

Shibby

Sødte..det er 3 mdr! Desuden er der besøgstider-han kan vle også få udgang i weekender for god opførsel? Hvad med en fodlænke..?

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

Lise 26 skriver:

jeg gir dig fuldstændig ret.. jeg synes godt nok efterhånden der er mange dere dømme folk for hurtigt.. gad godt vide hvad de egentlig selv ville gøre hvis de stod i samme situation.. mon ikke de ville blive ved deres mand trods alt? det hele ligger i munden.. virkeligheden er en anden...

Kunne ikke ha sagt det meget bedre,

Vis de virket elsket deres mand, og det skete en lille fejl som gjorde han skulle i fængsel, så self ville de ikke gå fra ham,

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Sødte..det er 3 mdr! Desuden er der besøgstider-han kan vle også få udgang i weekender for god opførsel? Hvad med en fodlænke..?

Fodlænke kan man kun få op til 5 måneder, hans dom er 6 måneder, men kommer ud efter halv tid, 3 måneder,  han kommer ud hver 3 weekend, og besøg vil tag mig meget lang tid, men self skal j besøg ham,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.