Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

louise8723

132319 skriver:

Naturligvis er der forskel, det er jo derfor man ikke kommer i fængsel for at gå overfor rødt -Så ingen modsigelser her!

Selvfølgelig er der medgang og modgang i et forhold men jeg ville aldrig acceptere at min fyr skulle ind og spjælde den -Heller ikke og ISÆR ikke hvis det var pga. skattesvindel.

Min tillid til ham ville simpelthen være lig nul!

Selvom du er uenig med mig, kan du godt skrive pænt. "Dit lille hoved" er nedladende og unødvendigt!

Modgang er der masser af i et forhold men det behøver og skal ikke indeholde kriminalitet af en sådan grad at man skal i fængsel for det!

øhm du kan så sagtens komme ind at sidde for at køre over for rødt.. for hvis du bliver taget i det af politiet.. og ikke betaler bøden kan det ende med fængselsstraf..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

132319

louise4060 skriver:

øhm du kan så sagtens komme ind at sidde for at køre over for rødt.. for hvis du bliver taget i det af politiet.. og ikke betaler bøden kan det ende med fængselsstraf..

Selvfølgelig

Prøv at læs mit sidste indlæg i denne tråd, for at se hvad jeg helt specifikt mener

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Kære dig...

Øv, det er da også hårdt at skulle undvære ham i så mange måneder, jeg har haft en soldatkæreste engang og der var han også afsted, dog i længere tid, udsendt....og det går jo, tiden skal bare gå og I kan godt have kontakt, ikke...? over nettet?

Stort kram....tre måneder går stærkt.

Anmeld

19. maj 2011

Babywish1

..... Hvorfor ansøgte i ikke om fordlænke? Min forlovede har sådan en fætter på nu. <3 Rart at have ham hjemme.. Den kan man få den vids man max er idømt 5 måneders fængsel.

Anmeld

19. maj 2011

mortilnoahogmelina

MIn kæreste sad inde 14 dage , for noget som os var 2 år gammelt ..
Hurra for det danske system .
Nå men først og fremmest skal du have en stor krammer af mig kender udemærket den følelse du sidder med nu , Jeg var gravid i 3 måned da han kom ind og hold nu ferie det var hårdt selvom det kun var 2 uger
JEg var fuldstændig ude af den , jeg hørte ikke fra ham de første halvandet døgn de satte ham i ISO da der ikke var plads på den gang han skulle være det var mit livs mariet .
Men der efter havde jeg kontakt med ham flere gange om dagen de havde gang telefon man bare kunne ringe til .
Og så kunne jeg besøge ham fredag lørdag og søndag hele dagen . Så dejligt .
Jeg håber det bliver hurtig overstået for jer .
Knus
Og skriv endelig hvis du har brug for at snakke kender din situation

Anmeld

19. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mor til prinsessen :-) skriver:

Der er nogle typer som ikke slås, og det gør vi ikke... og nu er jeg 29 år og har aldrig stået i sådan en situation, og min mand er 30 år og har heller ikke stået i sådan en situation.

Meen du kan ikke sige, at det aldrig sker...

I ville ikke forsvare jer, hvis i blev overfaldet på vej til en koncert eller i teateret...?? Ingen aner jo, hvordan man reagere i sådan en situation, så fra at sige, at i ikke er nogen som slås, til at i ikke ville reagere, hvis nogen overfalder jer, kan i på ingen måde sige...

Men hvis det skulle ske og din mand forsvare sig selv, så er du skredet...??

Jeg og min mand er heller ikke nogen som slås, men jeg ville sku da ikke tage imod... og det ville min mand da heller ikke.... og hvis han gjorde, så ville jeg støtte ham uanset hvad... det handler et forhold om og et ægteskab... du ved i medgang og modgang.....

Anmeld

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Mathias Villads skriver:

Meen du kan ikke sige, at det aldrig sker...

I ville ikke forsvare jer, hvis i blev overfaldet på vej til en koncert eller i teateret...?? Ingen aner jo, hvordan man reagere i sådan en situation, så fra at sige, at i ikke er nogen som slås, til at i ikke ville reagere, hvis nogen overfalder jer, kan i på ingen måde sige...

Men hvis det skulle ske og din mand forsvare sig selv, så er du skredet...??

Jeg og min mand er heller ikke nogen som slås, men jeg ville sku da ikke tage imod... og det ville min mand da heller ikke.... og hvis han gjorde, så ville jeg støtte ham uanset hvad... det handler et forhold om og et ægteskab... du ved i medgang og modgang.....

Jeg har ikke nogen grund til at kommentere det, da det ikke er det tråden handler om.... og du kender mig ikke, og jeg kan ikke leve mit liv på "hvad nu hvis"... da jeg ikke tror nogle ved hvordan de vil reagere...
og jeg tror heller ikke på at folk bare bliver smidt i fængsel, som jeg synes du hentyder til......

Anmeld

19. maj 2011

Sildefisk

Ja men ikke fordi han skulle i hotel gitterly men grundet hans erhverv er han tit væk op til 3 mdr ad gangen.

Anmeld

19. maj 2011

JustinsMoar

Har ikke undværet min kæreste i 3 måneder, men i 3 uger - og det var rigeligt til mig, jeg stor tudede da han kom hjem!

- Han var dog ikke inde og ruske, han var i Thailand..

Anmeld

19. maj 2011

Stumpen

katja26 skriver:

Det var ikk noget side spring griner den lille blir 5 mdr her den 30 og er 10 +6 idag

nej nej mente heller ikke du havde et sidespring.. Mente det var et sidespring i forhold til trådens oprindelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.