Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ESV skriver: Jeg kunne ikke være mere enig. Desuden er jeg bare SÅ træt af hele tiden at få af vide hvor folk er for jeg er pænt ligeglad.....
Jeg kunne ikke være mere enig. Desuden er jeg bare SÅ træt af hele tiden at få af vide hvor folk er for jeg er pænt ligeglad.....
Nemlig, det er jeg også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Altså nu bruger jeg det ikke selv, men jeg tænker lidt.."Guf for indbrudstyve...." ??? Altså hvis man har låst profil, så burde der vel for fanden ikke være nogen indbrudstyve blandt ens venner ellers ska man da vidst li genoverveje sin venneliste igen.. hehe...Synes folk ska bruge det som det passer dem - generer mig nu egentlig ikke...Synes til gengæld også man burde ku stå frem hvem man er på sådan en debat her Synes det mærkeligt man ska være anonym for at have en holdning ???
Altså nu bruger jeg det ikke selv, men jeg tænker lidt.."Guf for indbrudstyve...." ??? Altså hvis man har låst profil, så burde der vel for fanden ikke være nogen indbrudstyve blandt ens venner ellers ska man da vidst li genoverveje sin venneliste igen.. hehe...Synes folk ska bruge det som det passer dem - generer mig nu egentlig ikke...Synes til gengæld også man burde ku stå frem hvem man er på sådan en debat her Synes det mærkeligt man ska være anonym for at have en holdning ???
Ja, det er sgu lamt... jeg ved det godt! Men jeg har bare set hvordan mange bliver hængt totalt ud for at have en holdning... lige nu er jeg også træt af at være anonym, for mange havde jo åbenbart min mening også
Er sgu også ret ligeglad. Man må da ikke håbe at nogen bryder ind i deres hjem mens de er i Zoologisk have, eller et andet ligegyldigt sted.
Anonym skriver: Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned). Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!
Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).
Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!
Rebecca55 skriver: Tænker det samme... Hvordan tør man også at skrive f.eks nu tager vi snart på ferie... Ja så har man da næsten selv budt indbrudstyvene velkommen.
Tænker det samme... Hvordan tør man også at skrive f.eks nu tager vi snart på ferie... Ja så har man da næsten selv budt indbrudstyvene velkommen.
Ja, det er en total indbydelse til dem!
Pernille08 skriver: Jeg giver dig fuldstændig ret . lige så vel når folk skriver nu tager jeg 14 dage på ferie til ???? Flot man så beder du os selv om at folk kommer og tømmer dit hus
Jeg giver dig fuldstændig ret . lige så vel når folk skriver nu tager jeg 14 dage på ferie til ???? Flot man så beder du os selv om at folk kommer og tømmer dit hus
, de tyve har det sgu for let i dagens DK!
jeg har 2 på min facebook liste der har haft indbrud efter de har brugt den funktion..
skriv aldrig når du ikke er hjemme på din FB.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128