Jeg er ligeglad med HVOR du befinder dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.171 visninger
83 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Anonym trådstarter

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla!

gør det selv, men kan godt nok heller ikke se pointen i det

Anmeld

18. maj 2011

Vingummien

Haha mine tanker, hvis jeg vil vide hvor folk er, så kan jeg sgu da bare sende en sms

Anmeld

18. maj 2011

Barbamama

He he ja jeg har også undret mig. Men folk må åbenbart mene at de er SÅ vigtige at man HELE tiden skal vide hvor de er. He he

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Jeg synes nu den funktion er meget smart... 

Bruger den ikke særlig tit... 

Folk skal da have lov til at bruge så tosset de vil... 

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

gør det selv, men kan godt nok heller ikke se pointen i det

Heh.. nej vel? Det er sgu ikke lige det mest smarte, hvis du spørger mig...

Anmeld

18. maj 2011

B&J

jamen det er da mange der godt  kan lig jeg skriver jo også der inde hvor mange kg jeg har tabt mig og hvor langt jeg er i mit lov omkring det og mange kan lig det og dem der ikke kan jamen de må lukke øjne det er jo et åben forum

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg synes nu den funktion er meget smart... 

Bruger den ikke særlig tit... 

Folk skal da have lov til at bruge så tosset de vil... 

Selvfølgelig...ingen tvivl om det. MEN MEN MEN hvis man får begået tyveri el. lign. fordi man ligefrem har skiltet med, at man ikke er hjemme... det er sgu for dumt!

Anmeld

18. maj 2011

Happiness

Det er ihvertfald guf for indbrudstyvene

Anmeld

18. maj 2011

sandorff

Anonym skriver:

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.