Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mi skriver: Ja, jeg har også lagt mærke til det og tænker når jeg læser det: NÅ Men det kan da være lige så godt som alle mulige andre tåbelige statusopdateringer
Ja, jeg har også lagt mærke til det og tænker når jeg læser det: NÅ
Men det kan da være lige så godt som alle mulige andre tåbelige statusopdateringer
Selvfølgelig kan det da det Men synes bare det alligevel er noget andet... det bruges jo oveni opdateringerne... bare endnu mere ubrugelig info
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cris skriver: Ja, det er så smart og kun til cool people. Jeg kan desværre ikke bruge sådan noget såååå smart, for det vil lyde sådan: jeg stå i matas og køber bind... jer stå i køen i netto... jeg henter børnene nu... jeg henter stadig, der mangler en gummistøvle... jeg henter stadig, støvlen er fundet, ejeren vil bare ikke har den på... jeg stå midt i mit køkken og aner ikke, hvad vi skal spise i aften, noget der ikke tager længere end 10min... jeg putter børnene nu... jeg sover selv nu på gulvet mens jeg putter... Pjat... nej, jeg kan ikke se, hvad man skal bruge den til og det spammer noget i facebook alle de der opdateringer og spil der findes derinde...
Ja, det er så smart og kun til cool people. Jeg kan desværre ikke bruge sådan noget såååå smart, for det vil lyde sådan: jeg stå i matas og køber bind... jer stå i køen i netto... jeg henter børnene nu... jeg henter stadig, der mangler en gummistøvle... jeg henter stadig, støvlen er fundet, ejeren vil bare ikke har den på... jeg stå midt i mit køkken og aner ikke, hvad vi skal spise i aften, noget der ikke tager længere end 10min... jeg putter børnene nu... jeg sover selv nu på gulvet mens jeg putter...
Pjat... nej, jeg kan ikke se, hvad man skal bruge den til og det spammer noget i facebook alle de der opdateringer og spil der findes derinde...
HAHAHAHA - Du fortæller da lige præcis hvor ligegyldigt det er Og fantastisk hverdag du har dig der
Anonym skriver: Man kan lukke den, men mange derinde har jo 300-500 venner, og ja... er alle dem nogen man kan stole på? I think NOT!
Man kan lukke den, men mange derinde har jo 300-500 venner, og ja... er alle dem nogen man kan stole på? I think NOT!
Ja... De er ikke for "kloge". Jeg er fx. kun venner med folk jeg virkelig kender...
Saphiira skriver: Ja... De er ikke for "kloge". Jeg er fx. kun venner med folk jeg virkelig kender...
Sådan skal det da også være?
Anonym skriver: Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned). Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!
Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).
Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!
Så enig Synes FB er røv og nøgler ind imellem.. Det rager mig da en høstblomst om folk lige har spist, befinder sig på cafe osv.
Solstråle2011 skriver: Så enig Synes FB er røv og nøgler ind imellem.. Det rager mig da en høstblomst om folk lige har spist, befinder sig på cafe osv.
Ja, der kommer konstant nye features som er TOTALT ligegyldige altså... gggrrrrr!
Anonym skriver: Sådan skal det da også være?
Ja, men synes der er mange der er venner med alle mulige mystiske venner.. Så hvis man spørger om de kender dem... Ja.. Så ved de det ikke..
Jeg kunne ikke være mere enig. Desuden er jeg bare SÅ træt af hele tiden at få af vide hvor folk er for jeg er pænt ligeglad.....
Altså nu bruger jeg det ikke selv, men jeg tænker lidt.."Guf for indbrudstyve...." ??? Altså hvis man har låst profil, så burde der vel for fanden ikke være nogen indbrudstyve blandt ens venner ellers ska man da vidst li genoverveje sin venneliste igen.. hehe...Synes folk ska bruge det som det passer dem - generer mig nu egentlig ikke...Synes til gengæld også man burde ku stå frem hvem man er på sådan en debat her Synes det mærkeligt man ska være anonym for at have en holdning ???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128