Jeg er ligeglad med HVOR du befinder dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Jeg er fuldstændig ligeglad...langt de fleste opdateringer og tråde herinde feks er jo mest interessant for afsender og ikke så meget for modtager...kan ikke hidse mig op, så kan man jo ikke lave andet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Rosa

Jeg synes det er en ret hyggelig funktion, faktisk. Jeg bruger den ikke selv, men det kunne jeg sikkert komme til hvis jeg gad betale for internet på min iPhone... Især når min mand er ude at rejse er det hyggeligt at se hvor han er lige nu sidder og spiser osv. 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Kunne ikke være mere enig med TS, synes det er så åndssvagt. Det rager mig højt og flot om folk ligger på sofaen, under dynen eller på bænken i parken, jeg synes bare det er irriterende spam på min væg.

Nemlig

Anmeld

19. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Er ikke noget jeg har tænkt over.... Og er heller ikke noget jeg går op i om folk bruger eller ej!

Jeg fik lige selv en smartfone i mandags og prøvede denne funktion, men har ikke gjort det siden, og egentlig mest fordi jeg ikke gider til at gøre det....

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Er så enig

Dem der gør det, byder også indbrudstyve velkommen. Ja undskyld mig, men synes det er så dumt at gøre.

Anmeld

19. maj 2011

millesofie

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

jeg kunne ikke være mere enig med dig

helt ærligt det er jo bare så dumt at skrive hvor man er henne

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Er så enig

Dem der gør det, byder også indbrudstyve velkommen. Ja undskyld mig, men synes det er så dumt at gøre.

Det skal du ikke undskylde.. det ER dumt, for som du selv siger, så byder man tyvene velkommen hjem

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

Det skal du ikke undskylde.. det ER dumt, for som du selv siger, så byder man tyvene velkommen hjem

Men jeg er da fuldstændig ligeglad om folk gør det. Jeg prøver så vidt muligt bare at 'hoppe' hen over det Men synes nu det er latterligt :p Det må folk selvom. hvis nogle af dem som opdatere det hele tiden (Hvor de er, hvad de laver liiige nu ) for indbrud. har jeg egenligt ikke ondt af det

kunne heller aldrig finde på at skrive, at jeg tog på ferie .

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Men jeg er da fuldstændig ligeglad om folk gør det. Jeg prøver så vidt muligt bare at 'hoppe' hen over det Men synes nu det er latterligt :p Det må folk selvom. hvis nogle af dem som opdatere det hele tiden (Hvor de er, hvad de laver liiige nu ) for indbrud. har jeg egenligt ikke ondt af det

Nej, det med ferier har jeg heller aldirg helt forstået. Jeg er selv meget påpasselig, og har endda svært ved at skrive, at jeg tager hjem til de gamle el. lign. og overnatter... for tænk nu hvis..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Nej, det med ferier har jeg heller aldirg helt forstået. Jeg er selv meget påpasselig, og har endda svært ved at skrive, at jeg tager hjem til de gamle el. lign. og overnatter... for tænk nu hvis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.