Anonym skriver:
Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).
Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!
Hmm, nu bruger jeg selv meget facebook. Og jeg har det sådan at man skal have lov til at skrive og gøre hvad man vil, det er jo ens eget valg..
Og hvis man synes det er træls at se på alle de opdateringer, jamen så er der jo en let vej til at skjule sådanne opdateringer, hvis man ikke gider se på dem..
Og mht. indbrud så kan jeg godt se det hvis man har åbne profiler.. Men f.eks. på min profil står der ingen adresse, tlf. nr. eller andet. Og jeg har hemmelig nummer så man ikke kan slå mig op nogle steder. Og jeg er kun venner med dem jeg kender og snakker med, og regner ikke med at de giver mine oplysninder videre, eller begår indbrud i mit hjem 
Så jeg har intet imod disse opdateringer, og jeg bliver selv ved med at gøre det lige som jeg plejer 

Anmeld