Jeg er ligeglad med HVOR du befinder dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

, de tyve har det sgu for let i dagens DK!

JAAAA , det er der slet ingen tvivl om !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

jeg har 2 på min facebook liste der har haft indbrud efter de har brugt den funktion..

skriv aldrig når du ikke er hjemme på din FB.....

Ej, hvor ubehageligt at vide, at enten ens venner har gjort det, eller også har de sagt det videre... føj altså!

Men så er de nok stoppet med at gøre det nu

Anmeld

18. maj 2011

Ryberg

Anonym skriver:

Ej, hvor ubehageligt at vide, at enten ens venner har gjort det, eller også har de sagt det videre... føj altså!

Men så er de nok stoppet med at gøre det nu

de har også advaret folk om at lade være...

det er jo ikke smart at skrive på sin FB kl. 23 om aftenen "er her - Crazy Daizy" ....

Der er jo nogen mennesker der har aaaaalt for mange venskaber på deres facebook profil...

Anmeld

18. maj 2011

TheLittleOne

Jeg gider ikke at bruge min tid på det, men hvis andre vil er det da iorden.... Jeg har baby.dk

Anmeld

18. maj 2011

lycly

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Helt enig

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

de har også advaret folk om at lade være...

det er jo ikke smart at skrive på sin FB kl. 23 om aftenen "er her - Crazy Daizy" ....

Der er jo nogen mennesker der har aaaaalt for mange venskaber på deres facebook profil...

Ja, fatter ikke man kan kende 500 mennesker godt.. men det kan man så heller ikke

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ja, det er sgu lamt... jeg ved det godt! Men jeg har bare set hvordan mange bliver hængt totalt ud for at have en holdning... lige nu er jeg også træt af at være anonym, for mange havde jo åbenbart min mening også

Hehe.. præcis!
Man er sjældent alene om en holdning..

Så drop det der anonymitet fremover..
Det er sku det der bringer mit pis mest i kog, at folk med en holdning ikk tør sige sin mening som man er hihi.

Men kan godt give dig ret i nogen er værre end andre til og hænge folk ud fordi man ikk er enig..

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

TheLittleOne skriver:

Jeg gider ikke at bruge min tid på det, men hvis andre vil er det da iorden.... Jeg har baby.dk

haha... ja, jeg er sgu afhængig af denne side - hold da op den tager meget tid, når ham den bette sover

Anmeld

18. maj 2011

Tullepii

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Hmm, nu bruger jeg selv meget facebook. Og jeg har det sådan at man skal have lov til at skrive og gøre hvad man vil, det er jo ens eget valg..

Og hvis man synes det er træls at se på alle de opdateringer, jamen så er der jo en let vej til at skjule sådanne opdateringer, hvis man ikke gider se på dem..

Og mht. indbrud så kan jeg godt se det hvis man har åbne profiler.. Men f.eks. på min profil står der ingen adresse, tlf. nr. eller andet. Og jeg har hemmelig nummer så man ikke kan slå mig op nogle steder. Og jeg er kun venner med dem jeg kender og snakker med, og regner ikke med at de giver mine oplysninder videre, eller begår indbrud i mit hjem

Så jeg har intet imod disse opdateringer, og jeg bliver selv ved med at gøre det lige som jeg plejer

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hehe.. præcis!
Man er sjældent alene om en holdning..

Så drop det der anonymitet fremover..
Det er sku det der bringer mit pis mest i kog, at folk med en holdning ikk tør sige sin mening som man er hihi.

Men kan godt give dig ret i nogen er værre end andre til og hænge folk ud fordi man ikk er enig..

Ja, jeg kunne bare slet ikke overskue det i dag... er lidt nede... hehe. SÅ i dag var det anonymt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.