Jeg er ligeglad med HVOR du befinder dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

MorEllen

Hehe, jeg er enig med dig i at det kan være ligegyldigt for mange andre hvor man befinder sig... men det gør meg da ikke noget at de lægger det ud på fb..det er jo igrunnen det samme som en statusopdatering..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Selvfølgelig...ingen tvivl om det. MEN MEN MEN hvis man får begået tyveri el. lign. fordi man ligefrem har skiltet med, at man ikke er hjemme... det er sgu for dumt!

Det har også været min tanke...

Jeg forstår ikke de tør.... Men læste den anden dag, at forsikringen gælder alligevel hvis der skulle blive indbrud 

Jeg har en pap-søster som skriver hver gang de skal ud og rejse - så tager vi afsted, nu er vi hjemme igen 

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Det er ihvertfald guf for indbrudstyvene

LIGE PRÆCIS! Det er simpelthen ikke smart - men ja... det må folk så selv ligge og rode med, hvis de ligefrem vælger at fortælle det til deres venner... (og deres venner og deres venner og...)

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Hihi ja, den forstår jeg heller ikke. Plejer at kommentere på dem, at nu ved stalkerne da i hvert fald hvor de skal lede Og jeg er generelt ligeglad med, hvem der befinder sig på uni, i biffen eller på café lige nu og her.

Anmeld

18. maj 2011

Fjordside

Jeg kender en der bruger den funktion konstant og det kan godt være en smule belastende når der hele tiden kommer en ny opdatering.. "i sengen" , "på sofaen" osv osv. Jeg er selv meget modstander af det, man ved jo aldrig hvem der kan kigge med og se at man ikke er hjemme og evt. tømme huset. Læste lige en artikel for et stykke tid siden og at hvis man bruger denne funktion og har indbrud så dækker forsikringsselskabet ikke.

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Selvfølgelig...ingen tvivl om det. MEN MEN MEN hvis man får begået tyveri el. lign. fordi man ligefrem har skiltet med, at man ikke er hjemme... det er sgu for dumt!

Så er det jo venner og familie som begår indbrudene så? 

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Ellen-mor skriver:

Hehe, jeg er enig med dig i at det kan være ligegyldigt for mange andre hvor man befinder sig... men det gør meg da ikke noget at de lægger det ud på fb..det er jo igrunnen det samme som en statusopdatering..

Ja, det har du ganske ret i... men tror flere bruger denne funktion uden egentlig at tænke over, hvad de egentlig gør opmærksom på (at de ikke er hjemme måske = værs'go tyv!)

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Så er det jo venner og familie som begår indbrudene så? 

Ikke nødvendigvis? Der er sgu mange på facebook, som ikke har en lukket profil!!!

Anmeld

18. maj 2011

Bare mig..

B&J skriver:

jamen det er da mange der godt  kan lig jeg skriver jo også der inde hvor mange kg jeg har tabt mig og hvor langt jeg er i mit lov omkring det og mange kan lig det og dem der ikke kan jamen de må lukke øjne det er jo et åben forum

Jeg tror nu ikke lige, at det er det ts tænker på, men det at mange føler sig enormt overvåget i forvejen, og at mange så oveni faktisk selv beretter om hvor de er henne, er lidt mystisk..?

Ts. Er det tilfældet, kan jeg kun give dig ret. Men jeg forstår heller ikke hvorfor man har behov for, at skrive hvor man er henne.. Er man på cafe og man gør det, må det godt nok være en kedelig person man er på cafe med, siden man har behov for at være på facebook samtidig!?

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ikke nødvendigvis? Der er sgu mange på facebook, som ikke har en lukket profil!!!

Ja, men tror ikke disse bruger er klar over det... 

Så længe den er helt lukket, er det vel lige meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.