Jeg er ligeglad med HVOR du befinder dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Hi hi jeg har tænkt det samme som dig!!! Jeg ville aldrig skrive sådan noget på min profil af den grund at jeg føler at jeg byder inbrudstyve velkommen. Man ved jo aldrig hvad folk kan finde på hvis de er i stor penge nød selv om at man er venner/ bekændt med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Hi hi jeg har tænkt det samme som dig!!! Jeg ville aldrig skrive sådan noget på min profil af den grund at jeg føler at jeg byder inbrudstyve velkommen. Man ved jo aldrig hvad folk kan finde på hvis de er i stor penge nød selv om at man er venner/ bekændt med dem.

Nej, selvom man føler, at man kender sine venner godt, så er det aldrig til at vide, hvad de egentlig kan finde på...

Anmeld

19. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

Nej, det med ferier har jeg heller aldirg helt forstået. Jeg er selv meget påpasselig, og har endda svært ved at skrive, at jeg tager hjem til de gamle el. lign. og overnatter... for tænk nu hvis..

Ja det er jo lige det :-) Men det må folk da selvom ..

Anmeld

19. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Enig. Kan heller ikke helt lige se findten

*Camilla 21+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.