Jeg er ligeglad med HVOR du befinder dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

anmaj

jeg føler mig i hvert fald ikke stødt.. og ejer heller ikke sådan en fancy mobil... men synes tit det er lidt fjollet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Anonym trådstarter

anmaj skriver:

jeg føler mig i hvert fald ikke stødt.. og ejer heller ikke sådan en fancy mobil... men synes tit det er lidt fjollet..

Nej, men mange kan tage det såååå personligt, at de så vælger at skrive grimt.. det magter jeg ikke hihi.

Anmeld

18. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Hmm.... ja, nu rammer jeg nok nogen herinde (eller det VED JEG at jeg gør, men skriver alligevel mine tanker ned).

Er jeg den ENESTE, som synes det er en anelse dumt konstant at opdatere via IPhone el. Android hvor man befinder sig henne af på facebook? Det er sgu da lidt ligegyldigt, er det ikke? OM man er *Hjemme hos mig selv* *På café Evig Glad* *Musikhuset* ...og bla bla bla! ... Synes det er tankevækkende med alle jer der "tjekker ind" alle mulige steder via jeres mobiltelefoner! God info til nysgerrige folk der vil rode og måske tømme jeres hjem...og spøjst når mange mennesker i historien har kæmpet for ikke at blive overvåget...nu meddeler vi frivilligt hvor vi er hver 5min... SUK!

Jeg har tænkt samme tanke, og af samme grund kan jeg ikke bruge den funktion på min Iphone

Det der er endnu mere "Komisk" er at i starten fik jeg sådan nogle pushbeskeder, så lige pludselig, så stod der på skærmen at "XXX" var i Ikea, sin seng eller whatever... Hvad pokker kom det lige mig ved.. ;-)

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ja, jeg kunne bare slet ikke overskue det i dag... er lidt nede... hehe. SÅ i dag var det anonymt

Oki så..

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg har tænkt samme tanke, og af samme grund kan jeg ikke bruge den funktion på min Iphone

Det der er endnu mere "Komisk" er at i starten fik jeg sådan nogle pushbeskeder, så lige pludselig, så stod der på skærmen at "XXX" var i Ikea, sin seng eller whatever... Hvad pokker kom det lige mig ved.. ;-)

Haha... ja, hvad er det liiiige, som man egentlig vil sige med de opdateringer? Forstår det ikke

Anmeld

18. maj 2011

lilledittemor

Selvom jeg nu tjekker ind i Palads i KBH så ved du jo ikke hvor jeg bor - så det er jo ikke nødvendigvis guf for indbrudstyve de kan jo også lige så godt komme mens man er på arbejde

men jeg ville f.eks. aldrig skrive på facebook hvis jeg tager på ferie.

Anmeld

19. maj 2011

Sof

Kunne ikke være mere enig med TS, synes det er så åndssvagt. Det rager mig højt og flot om folk ligger på sofaen, under dynen eller på bænken i parken, jeg synes bare det er irriterende spam på min væg.

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

Det er kun mine venner, der kan læse hvad jeg skriver, og udover det, så er det kun min familie der kender min adresse.

Bortset fra det....så ejer jeg ikke sådan noget moderne pjat

Anmeld

19. maj 2011

LenaJohansen

jeg kan kun give dig ret 

Jeg har slet ikk internet på min tlf.. Er tilfreds med min computer

Anmeld

19. maj 2011

Ox.

Lad nu bare folk om det og stop med alt det brok - og så endda anonymt ... Tsk tsk

Hvis du synes det er dumt, så fred være med det, men lad nu folk leve deres liv som de vil og hop pænt henover deres små halløjsaer med hvor de er henne og hvad de laver ..

Det er jo det samme som når folk kæfter op herinde med at åh hvor er det træls det altid er de samme emner aller lign. Jamen så hop over dem og find noget interessant at gå op i i stedet for alt det brok ... må da være opslidende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.