skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

BabyThilde

isabellamor skriver:

det kunne da være fedt at få at vide hvad det er at du kan det, du kan jo lære at bruge det i fremtiden hvis du bliver mere bevidst omkring det.. jeg gad fanme godt at kunne noget specielt.. og så havde jeg virkelig gjort noget ved det.. 

jeg har kun oplevet sådan noget som deja vu.

hehe jaa... sad netop den anden dag og talte med en veninde om at vi god gad at kunne noget (altså lave negle, hår osv). Måske jeg kan noget laanngttt sejere end det  ej måske jeg skulle ta at overveje det, det kunne slevfølgelig aldrig skade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

BabyThilde

Zeus skriver:

Er der ikke også en artikel i ude og hjemme i denne uge, eller var det i sidste uge, om hende der drømte om genstandene fra mordet med hende sagsbehandleren? At hun fandt kniven og tøjet gennem drømme, og gik så ud og rent faktisk fandt dem? Og hun var ikke prof. clairvoyant..

Altså det kalder jeg for noget af et fritidsjob

sender dig også et kæmpe det gør mig ondt med din mor

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

sweet skriver:

sådan cirka sådan så jeg også ud i hovedet igår eftermiddags

Anmeld

18. maj 2011

sweet

BabyThilde skriver:

sådan cirka sådan så jeg også ud i hovedet igår eftermiddags

ser selv stadigvæk sådan ud siden jeg læste det... hvis det havde været mig havde jeg lavet en grøn snemand i bukserne

Anmeld

18. maj 2011

jydeinden

BabyThilde skriver:

Det er noget mærkeligt noget ik? synes det er skræmmende når det sker at man egentlig er i stand til det

jeg var gudskelov ikke så gammel på det tidspunkt ( tror jeg var 14 da det skete første gang) så forstod det nok ikke rigtigt, men jo det er skræmmende, og så alligevel ikke, for jeg tror jo på at der er mere end vi mennesker går og tror imellem himmel og jord.

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

sweet skriver:

ser selv stadigvæk sådan ud siden jeg læste det... hvis det havde været mig havde jeg lavet en grøn snemand i bukserne

Altså det er altså også lidt uhyggeligt synes jeg

og kom lige til at grine over din sidste sætning, jeg siger altid at jeg bliver så bange at jeg laver en grøn trold i bukserne

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

jydeinden skriver:

jeg var gudskelov ikke så gammel på det tidspunkt ( tror jeg var 14 da det skete første gang) så forstod det nok ikke rigtigt, men jo det er skræmmende, og så alligevel ikke, for jeg tror jo på at der er mere end vi mennesker går og tror imellem himmel og jord.

altså skræmmende og lidt spændene også

Anmeld

18. maj 2011

sweet

BabyThilde skriver:

Altså det er altså også lidt uhyggeligt synes jeg

og kom lige til at grine over din sidste sætning, jeg siger altid at jeg bliver så bange at jeg laver en grøn trold i bukserne

meget uhyggelig syntes jeg  puha håber da jeg får sovet i nat... så noget kan virkelig hyle mig ud af den... sidst jeg havde en situation hvor jeg havde den sådan om natten var fordi mig og manden skulle i seng og da vi lå i sengen med lyset slukket lød det som om der var nogen der stod og trykkede på stikkontakten så nu sover jeg inderste i sengen hihi

griner en grøn trold

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

sweet skriver:

meget uhyggelig syntes jeg  puha håber da jeg får sovet i nat... så noget kan virkelig hyle mig ud af den... sidst jeg havde en situation hvor jeg havde den sådan om natten var fordi mig og manden skulle i seng og da vi lå i sengen med lyset slukket lød det som om der var nogen der stod og trykkede på stikkontakten så nu sover jeg inderste i sengen hihi

griner en grøn trold

Åh ja det kender jeg også godt, men det er jo noget helt andet for det kommer TOTALT bag på mig når der sker sådan noget, det kan jeg altså heller ikke ha  se lige i den sammenhæng vil jeg sige at det er en grøn trold der kommer ud

Anmeld

18. maj 2011

Zeus

BabyThilde skriver:

Altså det kalder jeg for noget af et fritidsjob

sender dig også et kæmpe det gør mig ondt med din mor

Tak  Og det var jo min far der kom i drømmen, og han døde tilbage i '99.. Så vi har åbenbart stadig en lille forbindelse til hinanden trods alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.