skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

BabyThilde

Tina&Martin skriver:

Nej det må være et dejligt punktum, når det nu skulle være.
Min stakkels bedste sad ved min bedstefars side dag ud og nat ind, og da hun endelig blev overtalt til at tage hjem og sove, sov han ind kort tid efter

ja sådan var det også her vi sad på sygehuset dag og nat i en uge med min far, da jeg havde sagt det til ham tog vi også hjem (det gik jo fremad så ingen grund til at blive der) og så var det ligesom det gik som det gjorde. Men nåede jo heldigvis at sige farvel.

Bliver helt ked af det når jeg hører om dine bedsteforældre, håber din bedste trods alt fik sagt ordentlig farvel inden alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

2babygirls

BabyThilde skriver:

ja sådan var det også her vi sad på sygehuset dag og nat i en uge med min far, da jeg havde sagt det til ham tog vi også hjem (det gik jo fremad så ingen grund til at blive der) og så var det ligesom det gik som det gjorde. Men nåede jo heldigvis at sige farvel.

Bliver helt ked af det når jeg hører om dine bedsteforældre, håber din bedste trods alt fik sagt ordentlig farvel inden alligevel

Det tror jeg hun gjorde, han var syg med kræft i hele kroppen, så det var ikke meget menneske tilbage.
Men hun savner ham helt forfærdeligt.

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

metski83 skriver:

Jeg oplever faktisk noget lignende ligesom dig.

Det er ret skummelt syntes jeg.

Vi starter i den milde udgave.

Jeg arbejder i butik, og en dag på vej på arbejde, tænker jeg... Idag kommer der en kendt ind i butikken..Ganske rigtigt, samme dag ekspederede jeg tommy Kenter

En nat drømmer jeg at min far, bliver fyret. Ringer til ham og fortæller det. Et par dage senere, står der på forsiden af en stor avis, at virksomheden han arbejdede på var gået konkurs, og alle medarbejdere fyret.

En dag da jeg skal til frisør, hos hende der ejede salonen, da min "normale" frisør var på barsel, gik jeg og tænkte. En meget ubehagelig tanke. Min "normale" frisør ventede to tvillinge drenge. Og da jeg går der ned, tror jeg pludselig at den ene af drengene er død. Da jeg sætter mig i stolen, og spøger hende der ejer salonen, hvordan det går med "min" frisør, fortæller hun at en af hendes drenge er død. Det var simpelthen forfærdeligt.

Jeg har oplevet rigtig mange af disse ting, og syntes faktisk det er rimelig ubehageligt.

Åh.. det lyder jo som mig. Altså jeg synes også det er skummelt, og kan stadig undre mig over at det kan lade sig gøre. Tror man skal passe på ikke at blive skør af det, og reagere ved alle ens tanker?!

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

Tina&Martin skriver:

Det tror jeg hun gjorde, han var syg med kræft i hele kroppen, så det var ikke meget menneske tilbage.
Men hun savner ham helt forfærdeligt.

Tror aldrig man holder op med at savne, men heldigvis har de en masse dejlige minder sammen som hun kan tænke tilbage på

Anmeld

19. maj 2011

metski83

BabyThilde skriver:

Åh.. det lyder jo som mig. Altså jeg synes også det er skummelt, og kan stadig undre mig over at det kan lade sig gøre. Tror man skal passe på ikke at blive skør af det, og reagere ved alle ens tanker?!

Det tror jeg også man skal passe på, men når man pludselig på en måde forudsiger døden, så er det skræmmende.

Pludselig en dag så tænkte jeg, at min morfar ville dø d. 26. december. Jeg havde det så skidt med det, at jeg snakkede med min far og en veninde om det. Og som min veninde siger, så var der jo ingen der sagde at det var det år.

Min morfar lever heldigvis stadig. og gør det forhåbenlig rigtig mange år endnu. en hvis han nogensinde dør på datoen d. 26, og endnu værre d. 26 december, pu ha. Så kan jeg virkelig ikke lide det mere.

Tænker på det hvert år, d. 26 december.

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

metski83 skriver:

Det tror jeg også man skal passe på, men når man pludselig på en måde forudsiger døden, så er det skræmmende.

Pludselig en dag så tænkte jeg, at min morfar ville dø d. 26. december. Jeg havde det så skidt med det, at jeg snakkede med min far og en veninde om det. Og som min veninde siger, så var der jo ingen der sagde at det var det år.

Min morfar lever heldigvis stadig. og gør det forhåbenlig rigtig mange år endnu. en hvis han nogensinde dør på datoen d. 26, og endnu værre d. 26 december, pu ha. Så kan jeg virkelig ikke lide det mere.

Tænker på det hvert år, d. 26 december.

Åhh kan godt forstå at du synes det er ubehageligt, men håber at det er en af da mange tanker vi kan ligge på hylden igen

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

- kl 23.10 er min far død

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

Scarry, men jeg har oplevet det før, eller min far har...

En gang mens jeg var barn (15 år), var vi ude og handle nye jakker. Pludselig ville min far ikke handle mere, for han skulle gemme pengene, han skulle bruge dem til noget andet.... Samme eftermiddag da vi kommer hjem, bliver far ringet op af hans søster i Nordjylland at han Mormor var død...

For nogen år siden skulle min mand og jeg ud og købe en seng til ham(han var lige gået fra ex'en), og da vi kører har min far en fornemmelse af at det er sidste gang han ser hans bil hel... Ganske rigtigt 1 time senere ringer jeg til min far for at høre hvad forsikringsselskab han havde for jeg var banket op i røven af en anden bil... Det eneste der redder bilen fra at være totalskadet er at airbagsene ikke er knaldet....

Skummelt

Anmeld

19. maj 2011

metski83

BabyThilde skriver:

Åhh kan godt forstå at du synes det er ubehageligt, men håber at det er en af da mange tanker vi kan ligge på hylden igen

Det vil jeg også håbe. Men det var helt "rart" at oleve en der havde oplevet noget lignende, selvom det ikke er rart alt det vi har "forudset"

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

metski83 skriver:

Det vil jeg også håbe. Men det var helt "rart" at oleve en der havde oplevet noget lignende, selvom det ikke er rart alt det vi har "forudset"

altså må nok indrømme at jeg gik og var bange for at jeg var ved at blive skør, men er glad for jeg heller ikke er alene om det

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

Troldepussen skriver:

Scarry, men jeg har oplevet det før, eller min far har...

En gang mens jeg var barn (15 år), var vi ude og handle nye jakker. Pludselig ville min far ikke handle mere, for han skulle gemme pengene, han skulle bruge dem til noget andet.... Samme eftermiddag da vi kommer hjem, bliver far ringet op af hans søster i Nordjylland at han Mormor var død...

For nogen år siden skulle min mand og jeg ud og købe en seng til ham(han var lige gået fra ex'en), og da vi kører har min far en fornemmelse af at det er sidste gang han ser hans bil hel... Ganske rigtigt 1 time senere ringer jeg til min far for at høre hvad forsikringsselskab han havde for jeg var banket op i røven af en anden bil... Det eneste der redder bilen fra at være totalskadet er at airbagsene ikke er knaldet....

Skummelt

åhh skummelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.