metski83 skriver:
Jeg oplever faktisk noget lignende ligesom dig.
Det er ret skummelt syntes jeg.
Vi starter i den milde udgave.
Jeg arbejder i butik, og en dag på vej på arbejde, tænker jeg... Idag kommer der en kendt ind i butikken..Ganske rigtigt, samme dag ekspederede jeg tommy Kenter
En nat drømmer jeg at min far, bliver fyret. Ringer til ham og fortæller det. Et par dage senere, står der på forsiden af en stor avis, at virksomheden han arbejdede på var gået konkurs, og alle medarbejdere fyret.
En dag da jeg skal til frisør, hos hende der ejede salonen, da min "normale" frisør var på barsel, gik jeg og tænkte. En meget ubehagelig tanke. Min "normale" frisør ventede to tvillinge drenge. Og da jeg går der ned, tror jeg pludselig at den ene af drengene er død. Da jeg sætter mig i stolen, og spøger hende der ejer salonen, hvordan det går med "min" frisør, fortæller hun at en af hendes drenge er død. Det var simpelthen forfærdeligt.
Jeg har oplevet rigtig mange af disse ting, og syntes faktisk det er rimelig ubehageligt.
Åh.. det lyder jo som mig. Altså jeg synes også det er skummelt, og kan stadig undre mig over at det kan lade sig gøre. Tror man skal passe på ikke at blive skør af det, og reagere ved alle ens tanker?!