skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

BabyThilde

isabellamor skriver:

hold da op... scary...!!! 

meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

BabyThilde

Zeus skriver:

Har også haft et par oplevelser..

Et par uger inden min mor døde i januar, drømte jeg at min far advarede mig.. Der var en klokke der bimlede, og kunne fornemme at det var en besked, men kunne ikke forstå det, og sagde det til ham i drømmen. Han sagde så at *** ville dø inden det var jul igen.. Sagde jeg ikke kunne høre navnet, og han endte med at sige min lillebrors navn som også starter med M.. 14 dage senere, døde min mor..

En dag fik jeg pludselig en vild lyst til at se tegnefilmen, Sværdet i stenen, og sagde det til min kæreste.. Morgenen efter var den på tv2..

Har haft mange andre små episoder, og min kæreste spøger engang imellem med, at jeg skal drømme om nogen tal istedet for, og hvis jeg gør, så skal han nok købe lotto sedlen  

åh det er altså også lidt skummelt synes jeg

Men hey hvis du finder fidusen med de tal, så skriver du lige ik

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

jydeinden skriver:

det lyder da lidt skræmmende, men har prøvet lidt det samme, drømte en gang da jeg var lille at jeg havde gået på en bestemt rute hjem fra skole, havde stået i vores gang, og kigget på min mor som stod og ordnede noget vasketøj i badeværelset hvor efter hun siger " jeg er ked af det med ninus er død" næste dag sker akuard det jeg har drømt.

en anden gang havde jeg en fornemmelse af at det var sidste gang jeg havde set min kanin, og ganske rigtigt få dage efter, imens jeg var hjemme hos min kæreste døde hun.

Det er noget mærkeligt noget ik? synes det er skræmmende når det sker at man egentlig er i stand til det

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

BabyThilde skriver:

meget

måske er du clairvoyant, eller hvad det hedder, og så har du en meget stærk 6 sans... 

kunne du evt finde på at kontakte en clairvoyant eller et medie i nogen forstand der kunne fortælle dig lidt om det. for det er sgu rimelig vildt at du har kunnet forudse så mange tilfælde..

Anmeld

18. maj 2011

Zeus

BabyThilde skriver:

åh det er altså også lidt skummelt synes jeg

Men hey hvis du finder fidusen med de tal, så skriver du lige ik

Haha, det skal jeg nok

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

isabellamor skriver:

måske er du clairvoyant, eller hvad det hedder, og så har du en meget stærk 6 sans... 

kunne du evt finde på at kontakte en clairvoyant eller et medie i nogen forstand der kunne fortælle dig lidt om det. for det er sgu rimelig vildt at du har kunnet forudse så mange tilfælde..

Altså jeg har jo altid egentlig synes alt det der var noget pjat, og at sådan noget er totalt opdigtet. Men må nok indrømme at jeg nok skal ta de ord i mig igen, for de her ting sker rent faktisk.

Altså tanken har strejfet mig, meennn... ved ikke helt

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

BabyThilde skriver:

Altså jeg har jo altid egentlig synes alt det der var noget pjat, og at sådan noget er totalt opdigtet. Men må nok indrømme at jeg nok skal ta de ord i mig igen, for de her ting sker rent faktisk.

Altså tanken har strejfet mig, meennn... ved ikke helt

det kunne da være fedt at få at vide hvad det er at du kan det, du kan jo lære at bruge det i fremtiden hvis du bliver mere bevidst omkring det.. jeg gad fanme godt at kunne noget specielt.. og så havde jeg virkelig gjort noget ved det.. 

jeg har kun oplevet sådan noget som deja vu.

Anmeld

18. maj 2011

Zeus

Zeus skriver:

Har også haft et par oplevelser..

Et par uger inden min mor døde i januar, drømte jeg at min far advarede mig.. Der var en klokke der bimlede, og kunne fornemme at det var en besked, men kunne ikke forstå det, og sagde det til ham i drømmen. Han sagde så at *** ville dø inden det var jul igen.. Sagde jeg ikke kunne høre navnet, og han endte med at sige min lillebrors navn som også starter med M.. 14 dage senere, døde min mor..

En dag fik jeg pludselig en vild lyst til at se tegnefilmen, Sværdet i stenen, og sagde det til min kæreste.. Morgenen efter var den på tv2..

Har haft mange andre små episoder, og min kæreste spøger engang imellem med, at jeg skal drømme om nogen tal istedet for, og hvis jeg gør, så skal han nok købe lotto sedlen  

Det var i januar for 3 år siden hun døde, bare så ingen tager fejl af, at det måske skulle være januar for 4 mdr siden

Anmeld

18. maj 2011

Zeus

Er der ikke også en artikel i ude og hjemme i denne uge, eller var det i sidste uge, om hende der drømte om genstandene fra mordet med hende sagsbehandleren? At hun fandt kniven og tøjet gennem drømme, og gik så ud og rent faktisk fandt dem? Og hun var ikke prof. clairvoyant..

Anmeld

18. maj 2011

sweet

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

- kl 23.10 er min far død

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.