skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

th

BabyThilde skriver:

nej lige med at kunne forudsige døden den kunne jeg også godt være foruden, men dog er jeg glad for det mht til min far dengang, men så må det også godt stoppe der tak

synes det er uhyggeligt du kunne drømme det om dine bedsteforældre og at det ikke bare var en af dem, men flere, uhh.. der er altså mere mellem himmel og jord.

ja, det er temmelig ulækkert, håber heller ikke jeg kommer til at opleve det igen, efter 2 gang, var jeg bange hver gang jeg vågnede og havde drømt noget om det nu skete. Men så skete der ikke noget, men så kom 3 gang med en død person og det skete.. så jeg krydser finger for at jeg ikke omlever det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

.....

Det lyder skræmmende, men også meget spændene. Enten har du lidt overnaturlige emner, eller en meget god 6.sans.

Nu ved jeg ikke om det er rigtigt..men det siges også at hvis du har fået et deja vu om at du har set feks. den gade før, som du står på, så har du vidst været der i dit tidligere liv . Men ved selvfølgelig ikke om det passer, synes bare at det er interessant at tænke over..

Synes selv at jeg har en meget god 6. sans, men kan ikke se ting tydeligt som skal ske, som nogen af jer andre har skrevet

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

Mut skriver:

Det lyder skræmmende, men også meget spændene. Enten har du lidt overnaturlige emner, eller en meget god 6.sans.

Nu ved jeg ikke om det er rigtigt..men det siges også at hvis du har fået et deja vu om at du har set feks. den gade før, som du står på, så har du vidst været der i dit tidligere liv . Men ved selvfølgelig ikke om det passer, synes bare at det er interessant at tænke over..

Synes selv at jeg har en meget god 6. sans, men kan ikke se ting tydeligt som skal ske, som nogen af jer andre har skrevet

Ja det er spændene men også lidt skræmmende, åhh.. jamen det kan da godt være det er dog meget sjældent efterhånden at jeg får deja vu, men det sker da engang imellem

Anmeld

18. maj 2011

Lone Jakobsen

jeg kender en smule til det. dog ikke i når så udbredt grad som det i her beskriver.

ved mig er det mere en fornemmelse fx:

* af at dagen ikke bliver som planlagt

* at nogen har behov for hjælp

* at min tlf. snart vil ringe (ja den er godt nok)

* at nogen ikke fortæller mig sandheden

* at min ex er "faldet i"

ja jeg kunne fortsætte længe endnu. i starten fejede min mand mig lidt af, men han har med tiden lært at stole på min fornemmelse, og tar mig meget alvorligt når jeg fortæller noget.

Anmeld

18. maj 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Det er der intet skummelt ved..du er såmænd bare clair voyant...klartseende.
Og det er der faktisk ret mange mennesker der er.
Det er en evne, ligesom at man kan være god til at synge, male, til matematik eller andet.
Du har evnen til at fornemme ting, der vil ske på forhånd.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. maj 2011

Ina33

SussieThyssen skriver:

Det er der intet skummelt ved..du er såmænd bare clair voyant...klartseende.
Og det er der faktisk ret mange mennesker der er.
Det er en evne, ligesom at man kan være god til at synge, male, til matematik eller andet.
Du har evnen til at fornemme ting, der vil ske på forhånd.

Kærligst
Sussie

Er jeg også klartseende?

Jeg ville rigtig gerne finde en gammel veninde på facebook, jeg søgte under hendes ungpigenavn, men hun kom ikke frem. Om natten drømte jeg at hun havde giftet sig, og havde fået nyt efternavn, og jeg fik efternavnet opgivet i drømmen. Dagen efter søgte jeg med efternavnet jeg havde drømt - vupti jeg fandt hende.

Jeg har egentlig ikke andre eksempler, men det her var bare noget jeg rigtig gerne ville, så måske derfor fik jeg pludselig denne åbenbaring?

Min tanker er - var det bare tilfældigt, eller tror du jeg er klartseende?

Anmeld

18. maj 2011

SussieThyssen

Loppe skriver:

Er jeg også klartseende?

Jeg ville rigtig gerne finde en gammel veninde på facebook, jeg søgte under hendes ungpigenavn, men hun kom ikke frem. Om natten drømte jeg at hun havde giftet sig, og havde fået nyt efternavn, og jeg fik efternavnet opgivet i drømmen. Dagen efter søgte jeg med efternavnet jeg havde drømt - vupti jeg fandt hende.

Jeg har egentlig ikke andre eksempler, men det her var bare noget jeg rigtig gerne ville, så måske derfor fik jeg pludselig denne åbenbaring?

Min tanker er - var det bare tilfældigt, eller tror du jeg er klartseende?

Klartseende og clair voyant er det samme..bare til din orientering

Men ja..jeg tror bestemt du har evnen

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

- kl 23.10 er min far død

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

hold da op... scary...!!! 

Anmeld

18. maj 2011

Zeus

Har også haft et par oplevelser..

Et par uger inden min mor døde i januar, drømte jeg at min far advarede mig.. Der var en klokke der bimlede, og kunne fornemme at det var en besked, men kunne ikke forstå det, og sagde det til ham i drømmen. Han sagde så at *** ville dø inden det var jul igen.. Sagde jeg ikke kunne høre navnet, og han endte med at sige min lillebrors navn som også starter med M.. 14 dage senere, døde min mor..

En dag fik jeg pludselig en vild lyst til at se tegnefilmen, Sværdet i stenen, og sagde det til min kæreste.. Morgenen efter var den på tv2..

Har haft mange andre små episoder, og min kæreste spøger engang imellem med, at jeg skal drømme om nogen tal istedet for, og hvis jeg gør, så skal han nok købe lotto sedlen  

Anmeld

18. maj 2011

jydeinden

det lyder da lidt skræmmende, men har prøvet lidt det samme, drømte en gang da jeg var lille at jeg havde gået på en bestemt rute hjem fra skole, havde stået i vores gang, og kigget på min mor som stod og ordnede noget vasketøj i badeværelset hvor efter hun siger " jeg er ked af det med ninus er død" næste dag sker akuard det jeg har drømt.

en anden gang havde jeg en fornemmelse af at det var sidste gang jeg havde set min kanin, og ganske rigtigt få dage efter, imens jeg var hjemme hos min kæreste døde hun.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.