skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

sweet

BabyThilde skriver:

Åh ja det kender jeg også godt, men det er jo noget helt andet for det kommer TOTALT bag på mig når der sker sådan noget, det kan jeg altså heller ikke ha  se lige i den sammenhæng vil jeg sige at det er en grøn trold der kommer ud

hihi ja en grøn trold... jeg griner stadigvæk over den grønne trold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

BabyThilde

Zeus skriver:

Tak  Og det var jo min far der kom i drømmen, og han døde tilbage i '99.. Så vi har åbenbart stadig en lille forbindelse til hinanden trods alt

Ja og det synes jeg må være dejligt at vide at han et eller andet sted stadig passer på dig

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

sweet skriver:

hihi ja en grøn trold... jeg griner stadigvæk over den grønne trold

hehe

Anmeld

18. maj 2011

Louisiana

Jeg har oplevet noget lignende...

Den sidste gang jeg så min mormor havde jeg samme tanke - at det var sidste gang jeg så hende, og jeg gav hende et kys, og sagde til hende, at jeg elskede hende, og da jeg var gået ud af køkkenet (hun sad og spiste ude i køkkenet på plejehjemmet), da stoppede jeg op, og kiggede en sidste gang på hende. Jeg glemmer det aldrig...  Der gik noget tid inden dagen kom, hvor hun gik bort (jeg boede nogle timers rejse fra hende, og skulle med færge og meget andet, for at besøge hende, så det blev desværre ikke så tit), men jeg vågnede en morgen med en frygtelig dårlig fornemmelse, og jeg kunne bare ikke ryste den af mig. Jeg havde det sindsygt dårligt hele dagen, og blev ved med at sige til min kæreste, at jeg var sikker på, at der ville ske noget med nogen. Om aftenen ringede jeg så til min moster (som boede i samme by som min mormor), og spurgte om min mormor havde det godt. Hun havde ikke hørt noget fra plejehjemmet, så hun var sikker på, at alt var som det skulle være. Næste dag ringer min moster til mig, og det første hun siger er "Du havde ret, Louise", og jeg bryder sammen i gråd.

Jeg har ofte fornemmelser, og det er altså ikke altid rart

Anmeld

18. maj 2011

Darling<3

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

- kl 23.10 er min far død

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

Hvis jeg nu sneder en masse info om mig selv, til dig - kan du så ikke lige svare på om jeg snart skal have en baby, smukke??

Anmeld

18. maj 2011

Holm88

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

Du har vidst fået dig et par gaver; ja eller hvad du nu selv synes.. Synes det lyder ret vildt, og jeg tror meget på det alternative, gør du selv det??

Er det noget du har tænkt dig at dykke nærmere ned i? evt opsøge en clavoriant?

Anmeld

19. maj 2011

jydeinden

BabyThilde skriver:

altså skræmmende og lidt spændene også

hehe ja det er skræmmende, men har så ikke mærket det store til det siden, så tror nogen gange mere det var min intiuation der blandede sig i mine drømme...

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

Louisiana28 skriver:

Jeg har oplevet noget lignende...

Den sidste gang jeg så min mormor havde jeg samme tanke - at det var sidste gang jeg så hende, og jeg gav hende et kys, og sagde til hende, at jeg elskede hende, og da jeg var gået ud af køkkenet (hun sad og spiste ude i køkkenet på plejehjemmet), da stoppede jeg op, og kiggede en sidste gang på hende. Jeg glemmer det aldrig...  Der gik noget tid inden dagen kom, hvor hun gik bort (jeg boede nogle timers rejse fra hende, og skulle med færge og meget andet, for at besøge hende, så det blev desværre ikke så tit), men jeg vågnede en morgen med en frygtelig dårlig fornemmelse, og jeg kunne bare ikke ryste den af mig. Jeg havde det sindsygt dårligt hele dagen, og blev ved med at sige til min kæreste, at jeg var sikker på, at der ville ske noget med nogen. Om aftenen ringede jeg så til min moster (som boede i samme by som min mormor), og spurgte om min mormor havde det godt. Hun havde ikke hørt noget fra plejehjemmet, så hun var sikker på, at alt var som det skulle være. Næste dag ringer min moster til mig, og det første hun siger er "Du havde ret, Louise", og jeg bryder sammen i gråd.

Jeg har ofte fornemmelser, og det er altså ikke altid rart

Nej nogen gange kan man godt være det foruden, og lade livet gå sin gang i uvisheden ik?!

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

Honnie's Wife:) skriver:

Hvis jeg nu sneder en masse info om mig selv, til dig - kan du så ikke lige svare på om jeg snart skal have en baby, smukke??

ha ha jo søde, skal nok lige finde datoen for dig

Anmeld

19. maj 2011

2babygirls

BabyThilde skriver:

UHYGGELIGT !! !! !! !!
Måske du kan hjælpe mennesker der står med en masse spørgsmål i livet ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.