Jeg har oplevet noget lignende...
Den sidste gang jeg så min mormor havde jeg samme tanke - at det var sidste gang jeg så hende, og jeg gav hende et kys, og sagde til hende, at jeg elskede hende, og da jeg var gået ud af køkkenet (hun sad og spiste ude i køkkenet på plejehjemmet), da stoppede jeg op, og kiggede en sidste gang på hende. Jeg glemmer det aldrig...
Der gik noget tid inden dagen kom, hvor hun gik bort (jeg boede nogle timers rejse fra hende, og skulle med færge og meget andet, for at besøge hende, så det blev desværre ikke så tit), men jeg vågnede en morgen med en frygtelig dårlig fornemmelse, og jeg kunne bare ikke ryste den af mig. Jeg havde det sindsygt dårligt hele dagen, og blev ved med at sige til min kæreste, at jeg var sikker på, at der ville ske noget med nogen. Om aftenen ringede jeg så til min moster (som boede i samme by som min mormor), og spurgte om min mormor havde det godt. Hun havde ikke hørt noget fra plejehjemmet, så hun var sikker på, at alt var som det skulle være. Næste dag ringer min moster til mig, og det første hun siger er "Du havde ret, Louise", og jeg bryder sammen i gråd.
Jeg har ofte fornemmelser, og det er altså ikke altid rart 
Anmeld