BabyThilde skriver:
Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag
- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop
Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.
- kl 23.10 er min far død
Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)
- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.
Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 
Hej
JEg tror ikke det er tilfældigt, nogen mennesker kan bare se ting der ske, tror det er underbevistheden der indhenter en.
Jeg har selv tilbage i 2002 prøvet at jeg skulle ud og rejse, men ville lige ringe til familien og sige farvel, da jeg om natten have drømt at min morfar døde. Jeg når ikke at få fat på noget familie og rejser. Da jeg skal skrive et postkost hjem fra ferien skriver jeg kun mormor og ikke morfar, hvilket er temmelig underligt. Da jeg kommer hjem fra ferie, henter mine forældre mig og siger de skal fortælle mig noget, og jeg sige morfar er død, min mor spørger hvor jeg ved det fra og jeg fortælle at jeg havde drømt det om natten inden jeg reejste. Hun fortælle så at han faktisk er død om natten til hvor jeg skulle rejse, og at familien har valgt jeg ikke skulle vide det inden jeg kom hjem. Dog spørger min mor til kortet om jeg havde fået det at vide. hvor jeg svarer han jeg ikke skrevet til dem begge.
Samme historie kan jeg skrive om min kæreste farfar og min farmor. JEg drømte om natten at telefonen ringer og min kæreste tager den, det er hans farfar der er død. Samme nat sker det. Ved min farmor får jeg et syn af det mens jeg er i skole, da vi får fri ringer jeg til min far og siger at jeg tror hun dør i dag, han fortælle at hun life er død 1 time før og at han skulle til at ringe efter mig.
Så jeg tror der er mere mellem himmel og jord.
Siden har jeg ikke drømt at nogen dør, men håber heller ikke at jeg gør det, for synes godt nok ikke det er så spændende at kunne sådan noget.