skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

BabyThilde

Ann88 skriver:

Du har vidst fået dig et par gaver; ja eller hvad du nu selv synes.. Synes det lyder ret vildt, og jeg tror meget på det alternative, gør du selv det??

Er det noget du har tænkt dig at dykke nærmere ned i? evt opsøge en clavoriant?

Altså har ikke tænkt så meget over det før nu, synes det er lidt vildt, tror ikke helt jeg tror så meget på det selv, men må nok indrømme at jeg begynder at blive mere og mere overbevist om at der er noget om det.

ved ikke om jeg kan finde på at konakte nogle, men er da helt klart nysgerrig, så måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

BabyThilde

Tina&Martin skriver:

UHYGGELIGT !! !! !! !!
Måske du kan hjælpe mennesker der står med en masse spørgsmål i livet ???

Det kunne da være dejligt at hjælpe nogle, men tvivler på at jeg kan, synes egentlig bare det er lidt pussigt at man sådan kan tænke de tanker og så det faktisk sker

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

- kl 23.10 er min far død

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

Jeg oplevede det samme den dag min bedstefar døde!

Kom på arbejde og sagde til en kollega "Det er en underlig dag i dag" - men kunne ikke præcisere hvorfor... En time senere ringede min mor og fortalte den sørgelige nyhed

Anmeld

19. maj 2011

2babygirls

BabyThilde skriver:

Det kunne da være dejligt at hjælpe nogle, men tvivler på at jeg kan, synes egentlig bare det er lidt pussigt at man sådan kan tænke de tanker og så det faktisk sker

Synes faktisk at det var lidt smukt at vi fik "en sidste chance" for at se din far og fortælle ham at du elsker ham.. Det væreste er at gå fra en døende, og tro at der er endnu en dag.

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

DAs mor skriver:

Jeg oplevede det samme den dag min bedstefar døde!

Kom på arbejde og sagde til en kollega "Det er en underlig dag i dag" - men kunne ikke præcisere hvorfor... En time senere ringede min mor og fortalte den sørgelige nyhed

Det må være ens 6. sans det er jeg sikker på tror jeg

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

BabyThilde skriver:

Det må være ens 6. sans det er jeg sikker på tror jeg

Det er det nok - synes faktisk det var uhyggeligt 

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

Tina&Martin skriver:

Synes faktisk at det var lidt smukt at vi fik "en sidste chance" for at se din far og fortælle ham at du elsker ham.. Det væreste er at gå fra en døende, og tro at der er endnu en dag.

Jeg vil også sige at det ville jeg absolut heller ikke ha været foruden det, og den dag idag er jeg så glad for at jeg fik taget den bedste afsked med min søde far mens han var her og ikke da han var væk.. så jo det kunne ikke ha været gjort på en bedre måde synes jeg

Anmeld

19. maj 2011

BabyThilde

DAs mor skriver:

Det er det nok - synes faktisk det var uhyggeligt 

Ja der kan vi kun være HELT enige, men er nu alligevel glad for at jeg fornemmede det før det var for sent

Anmeld

19. maj 2011

2babygirls

BabyThilde skriver:

Jeg vil også sige at det ville jeg absolut heller ikke ha været foruden det, og den dag idag er jeg så glad for at jeg fik taget den bedste afsked med min søde far mens han var her og ikke da han var væk.. så jo det kunne ikke ha været gjort på en bedre måde synes jeg

Nej det må være et dejligt punktum, når det nu skulle være.
Min stakkels bedste sad ved min bedstefars side dag ud og nat ind, og da hun endelig blev overtalt til at tage hjem og sove, sov han ind kort tid efter

Anmeld

19. maj 2011

metski83

Jeg oplever faktisk noget lignende ligesom dig.

Det er ret skummelt syntes jeg.

Vi starter i den milde udgave.

Jeg arbejder i butik, og en dag på vej på arbejde, tænker jeg... Idag kommer der en kendt ind i butikken..Ganske rigtigt, samme dag ekspederede jeg tommy Kenter

En nat drømmer jeg at min far, bliver fyret. Ringer til ham og fortæller det. Et par dage senere, står der på forsiden af en stor avis, at virksomheden han arbejdede på var gået konkurs, og alle medarbejdere fyret.

En dag da jeg skal til frisør, hos hende der ejede salonen, da min "normale" frisør var på barsel, gik jeg og tænkte. En meget ubehagelig tanke. Min "normale" frisør ventede to tvillinge drenge. Og da jeg går der ned, tror jeg pludselig at den ene af drengene er død. Da jeg sætter mig i stolen, og spøger hende der ejer salonen, hvordan det går med "min" frisør, fortæller hun at en af hendes drenge er død. Det var simpelthen forfærdeligt.

Jeg har oplevet rigtig mange af disse ting, og syntes faktisk det er rimelig ubehageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.