BabyThilde skriver:
Nej nogen gange kan man godt være det foruden, og lade livet gå sin gang i uvisheden ik?! 
Jo, nogen gange kunne det være meget rart
Men den fornemmelse omkring min mormor, er også den slemmeste jeg har haft. Jeg havde det så ubeskriveligt dårligt hele dagen, ikke kun psykisk, men også fysisk. Og jeg var tæt på at græde, da jeg skrev indlægget her i tråden, alle følelserne kom lige op og vende igen 
En anden fornemmelse: Forrige vinter, da der var RIGTIG meget sne, da skulle jeg hente min søn fra skole, og i dét sekund jeg satte mig i bilen, da VIDSTE jeg bare, at jeg ville kører galt. Da jeg er næsten ude ved hans skole, kører jeg bag en taxabus, som lige pludselig bremser, og jeg bremser derfor selvfølgelig også - eller det vil sige, jeg træder på bremsen, men bilen fortsætter bare
Jeg tænker så, at jeg må kører udenom, men på den modsatte kørerbane kommer en stor bybus, og i sidste sekund ser jeg en snedrive i højre side, som jeg gudskelov kunne dreje ind til og kører ind i, istedet for busserne. Sikke et chok! Det er den eneste gang jeg er kørt galt (7 9 13), og den eneste gang jeg har haft fornemmelsen, at jeg ville køre galt. Min fornemmelse dengang sagde mig også, at der ikke ville ske mig noget - ellers var jeg ikke kørt 
Anmeld