skummelt eller tilfældigheder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Fru Nielsen

twinboys skriver:

Har også oplevet nogle uforklarelige sager... Kalder det for en 6. sans...

og jeg er begyndt at sige det til Casper... og han kiggede altid på mig som om jeg var på stoffer i starten... men han blev hurtigere klogere... så når jeg siger noget til ham og vælger at køre eller gøre nogle ting... ja så lader han nig gøre det for han kan ikke stoppe mig og jeg har altid ret...

Men nej jeg bruger det ikke og tager ikke penge for det...

Har sagt til 5 piger herinde fra hvornår de ville føde og det har passet hver gang... også inden de fik begyndende veer... Måtte desværre også fortælle en herinde fra at hun skulle passe meget på og kæmpe for sit barn... fortalte hende at hun ville føde om en uge og dertil sagde hun er du rigtig klog jeg er kun i uge 29 og ja hun fødte desværre i uge 30+2...

Majbritt

Jamen smukke, så vil jeg da rigtig gerne vide hvornår jeg føder.... Om jeg skal blive d 6 du gætter rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Pia.

BabyThilde skriver:

Den 15 januar 2010 står jeg og er ved at gøre mig færdig om morgenen, og pludselig slår en tanke mig at der sker noget skidt idag

- kl 18.30 om aftenen får min far et hjertestop

Den 22 januar 2010 ligger min far på sygehuset, og det går frem for ham. Jeg går ind til ham og da jeg skal gå igen slår en tanke mig at jeg ikke vil se ham igen, så fortæller ham at jeg elsker ham.

- kl 23.10 er min far død

Igår var jeg på arbejde, og vi havde lige åbnet. Jeg går op af trappen til personalerummet og en tanke slår mig. Prøv at tænk hvis jeg går ind i personalet rummet, og møder en mand om hjørnet sidde og rode i min taske. (det er aldrig sket før)

- ca kl 16 igår havde vi tyveri i personale rummet, en har rodet min taske og pung igennem, og både jeg og min kollega har fået taget vores mobiler og dankort.

Altså jeg synes det er skummelt at jeg kan tænke de tanker kort før det sker. Dette er bare et udpluk, også sådan nogle småting som at tænke på nu ringer min telefon snart og så ringer den faktisk kort efter 

jeg tror da du har en speciel evne til at se ting der sker - jeg tror på den slags ting... Det kan jo både være godt og skidt at kunne - man skal passe på man ikke bliver skør af at se ting som slet ikke er der - tror det er et spørgsmål om at kunne kontrolere det.

Spændende...

Og nu kommer jeg lige med den alle andre nok også tænker på - Lottotallene til på Lørdag, hvis du nu ser dem inden de kommer, så send mig lidt en besked ikk

Knus Pia.

Anmeld

18. maj 2011

eElak

Jeg kan godt følge dig på flere punkter..

jeg har selv været ude for at vide at noget skete på forhånd... Dog ikke i samme grad som dig.. og jeg gjorde ikke noget ved det, for tænkte bare at det var tankespind..

Jeg misunder jer som har denne evne på mange punkter - selvom det ikke altid må være lige behageligt...

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

Pia. skriver:

jeg tror da du har en speciel evne til at se ting der sker - jeg tror på den slags ting... Det kan jo både være godt og skidt at kunne - man skal passe på man ikke bliver skør af at se ting som slet ikke er der - tror det er et spørgsmål om at kunne kontrolere det.

Spændende...

Og nu kommer jeg lige med den alle andre nok også tænker på - Lottotallene til på Lørdag, hvis du nu ser dem inden de kommer, så send mig lidt en besked ikk

Knus Pia.

ha ha jeg må være utrolig dårlig til min evne så for jeg vinder ALDRIG noget. Meennn... jeg prøver lige at koncentrere mig lidt, og hvis der er 5000 der har vundet første præmien på lørdag så er det bare mig der har fundet de rigtige tal, og delt dem med hele baby.dk

Men jeg tror du har ret, man skal lære at sortere hvad der er fjollede tanker og hvad man rent faktisk kan bruge til noget. Altså skal jeg begynde at reagere på alt jeg tænker, lukker de mig 100% snart inde på den lukkede

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Fru Nielsen skriver:

Jamen smukke, så vil jeg da rigtig gerne vide hvornår jeg føder.... Om jeg skal blive d 6 du gætter rigtig

smiler jeg kan ikke på kommando de piger jeg har sagt det til har ikke selv spurgt... jeg har fået en pludselig ved ikke hvad jeg skal kalde det... en stemme indeni mig som fortæller mig at hun snart føder og vupti så ser/hører jeg en dato eller en dag ...

Majbritt

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

BabyThilde skriver:

Ej ..uh.. jeg fik helt myrepatter, altså så god er min fornemmelse dog ikke.

Jeg skal nok bare lære at skelne mellem hva der er fjollede tanker og hva man rent faktisk skal lære at lytte efter engang imellem.. Tænk jeg kunne måske ha haft både kort og mobil nu hvis jeg bare havde lyttet og var gået op og låst det inde. Det er simpelthen dumt

ja lyt til hvad din krop, stemme eller hvad jeg skal kalde det, siger til dig...

Majbritt

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

KaLee skriver:

Jeg kan godt følge dig på flere punkter..

jeg har selv været ude for at vide at noget skete på forhånd... Dog ikke i samme grad som dig.. og jeg gjorde ikke noget ved det, for tænkte bare at det var tankespind..

Jeg misunder jer som har denne evne på mange punkter - selvom det ikke altid må være lige behageligt...

Ja det er egentlig også det jeg plejer at tænke, men nu skal jeg hvis til at begynde at lytte lidt bedre efter tror jeg.

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

Jeg har det på en anden måde. Jeg kan drømme en drøm om natten, og så den næste dag eller kort tid efter sker det. Derfor bliver jeg også ret bange, når jeg har haft en grim drøm.

Drømte som 10-årig at min mor ville blive kørt ned, og det skete faktisk kort efter jeg vågnede op af drømmen...detaljerne i drømmen var også ligesom ulykken skete.

drømte om min morfar, der kom og gav mig et kys på panden og sagde farvel til mig. et par timer efter ringede telefonen, og jeg fik at vide at min morfar var død.

Jeg kan nævne mange flere eksempler, hvis det var. Men tror nogen gange at underbevidsheden fortæller en noget.

Anmeld

18. maj 2011

BabyThilde

Carina1977 skriver:

Jeg har det på en anden måde. Jeg kan drømme en drøm om natten, og så den næste dag eller kort tid efter sker det. Derfor bliver jeg også ret bange, når jeg har haft en grim drøm.

Drømte som 10-årig at min mor ville blive kørt ned, og det skete faktisk kort efter jeg vågnede op af drømmen...detaljerne i drømmen var også ligesom ulykken skete.

drømte om min morfar, der kom og gav mig et kys på panden og sagde farvel til mig. et par timer efter ringede telefonen, og jeg fik at vide at min morfar var død.

Jeg kan nævne mange flere eksempler, hvis det var. Men tror nogen gange at underbevidsheden fortæller en noget.

Ja det er altså lidt uhyggeligt synes jeg, nogle gange vil jeg personligt gerne være de tanker foruden

Anmeld

18. maj 2011

Kofoed.

uhh spændende om du vil kunne lære at styre det.

Jeg oplever selv, at jeg drømmer noget og så vågner jeg og ikke tænker mere over det, efter nogle dage er det som om, at det faktisk skete, men nej har prøver op til et halv år efter, at episonen sker. Mit er dog samtaler og situationer.

Fx drømte jeg omkring jul, at jeg stod i et køkken (jeg ikke have set før, men det var ikke fremmed) og råbte til min kæreste der var i et andet rum (nået med et opvask der skulle tage) - For to uger siden, ja der står jeg i selv samme køkken, det var sku vores nye lejlighed jeg havde drømt om, inden jeg vidste, at vi skulle flytte.

Sådan er mit, det er desværre ikke advarede, men bare fortællende. Det er dog skummelt, når man kan sige noget i kor med en anden, fordi man har drømt, at det var det h*n ville sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.