Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

Det er der rigtig mange der får.

Har engang hørt om en par der havde fået fjernet 4 børn, og nu fik de så chancen med nr. 5:s Forstår det ikke, de har allerede bevist at de ikke kan, hvorfor skal de så have lov.

Hvis Dea og Rasmus ikke må? Ja det er mig en gåde

Fordi en gang fjernelse ikke bare gør de fjernes næste gang...det er netop for at tage hensyn til at forældres situation og betingelser kan ændres, så det synes jeg da er den eneste rigtige måde, at se på sagen hver gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

louise8723

LenaJohansen skriver:

nu følger jeg ikk så meget med i det. Men hvorfor skal hun ikke med hjem ?

Er det dem der bor i en svinesti ?

Har set det få gange.. Så er ikke helt inde i det

ja det var dem der gjorde det..

Anmeld

18. maj 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Fordi en gang fjernelse ikke bare gør de fjernes næste gang...det er netop for at tage hensyn til at forældres situation og betingelser kan ændres, så det synes jeg da er den eneste rigtige måde, at se på sagen hver gang..

Det er jeg enig med dig i.

Jeg forstår bare ikke hvorfor de ikke får en chance

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

Det er jeg enig med dig i.

Jeg forstår bare ikke hvorfor de ikke får en chance

For at have en forståelse så skal vi jo have agtindsigt og det er jo ikke muligt. Jeg ved dog qua min uddannelse at der ikke bare fjernes børn uden tungtvejende grunde og slet ikke på den måde som jeg kan forstå det er foregået her....men at de så filmer det, det er jo op til forældrene at vælge til og fra...alene det at de lader danmark se med i så sårbar og voldsom et scenarie, det fortæller en del, synes jeg.

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

MalleH skriver:

Ej altså, nu har jeg lige set Dea-Louises fødsel.. Hvor hun græder da Rosa kommer op på maven, og starter Rasmus med at græde.. og så starter jeg!! Årha, kan ikke se de her fødsler og jeg er ikke engang gravid eller har børn 

Årha altså :') Det er bare smukt.

Så vent til du selv er gravid eller har født det bliver sørme ikke bedre... Jeg kan sgu tude til alt... Bare det at se et ældre ægtepar holde hinanden i hænderne så snøfter jeg... og ALT med børn i tv både godt og skidt så hyler jeg

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Eva. skriver:

For at have en forståelse så skal vi jo have agtindsigt og det er jo ikke muligt. Jeg ved dog qua min uddannelse at der ikke bare fjernes børn uden tungtvejende grunde og slet ikke på den måde som jeg kan forstå det er foregået her....men at de så filmer det, det er jo op til forældrene at vælge til og fra...alene det at de lader danmark se med i så sårbar og voldsom et scenarie, det fortæller en del, synes jeg.

ja det vil jeg give dig ret i

Anmeld

18. maj 2011

malliebooh

twinboys skriver:

Så vent til du selv er gravid eller har født det bliver sørme ikke bedre... Jeg kan sgu tude til alt... Bare det at se et ældre ægtepar holde hinanden i hænderne så snøfter jeg... og ALT med børn i tv både godt og skidt så hyler jeg

åh oh det blir ikke godt så.. for har tendens til at hyle meget i forvejen.. fnis.

Anmeld

18. maj 2011

An&Jo

Jakob'sMor skriver:

Ja også mig. Det er så synd at de ikke får en chance for at bevise at de er gode forældre

de har fået en chance..

De blev tilbudt en plads på et familiehjem, men de takkede nej til tilbuddet..

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

MalleH skriver:

åh oh det blir ikke godt så.. for har tendens til at hyle meget i forvejen.. fnis.

Smiler frem med kleenex

Anmeld

18. maj 2011

Jakob'sMor

mortilj skriver:

de har fået en chance..

De blev tilbudt en plads på et familiehjem, men de takkede nej til tilbuddet..

Nå det vidste jeg ikke engang - det var dog noget mærkeligt noget af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.